Toon posts:

USB key werkt op USB 1.1 snelheid ;(

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mn usb-key aansluit zegt hij dat hij sneller kan werken moest ik hem op een usb 2.0 poort aansluiten. Nu zijn al mn poorten USB 2.0 en herkennen al mn apparaten deze ook als 2.0.

apparaatbeheer, herstart en herstart en herstart maar niks helpt :S

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 12:18
Weet je heel zeker dat al je poorten 2.0 zijn?
Mijn toshiba tecra s1 heeft ook een poort die gewoon 1.1 is. Steek ik mijn stick op een andere poort, dan issie gewoon 2.0...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
USB drivers gerefreshed?

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn zeker allemaal usb 2.0 poorten want als ik mn tv-tuner er op aansluit werkt die en die heeft dat nodig :D.

En drivers heb ik al eens gewist maar toen dat niet werkte ook al eens geprobeerd ze te vernieuwen maar da werkte ook niet :S

Verwijderd

zoiets heb ik ook, maar omdat ik een niet legale windows heb werken ze op usb 1.1 snelheid, de poorten zijn wel gewoon usb 2.0, dit vanwege service pack 2 die ik ervoor nodig heb, ook mijn pc herkent gewoon de usb 2.0 poorten en geeft dit aan

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat elk toestel dat ik aansluit de poorten als usb 2.0 herkent behalve mn key die nochtans wel usb 2.0 is. Kzal hem maar opnieuw gaan inruilen zeker :S

Verwijderd

Topicstarter
effe update:

kheb het bij ne kameraad in zijne pc gestoke en ook daar werkt hij te traag terwijl de zijne (juist hetzelfde moment) wel correct werkt

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:35
weet je heel zeker dat de stick wel 2.0

I've GoT a solution

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Helaas hebben wij geen werkende glazen bol. Als je niet meldt exact welke USB stick je gebruikt, wat voor moederbord (of losse USB kaart?) je hebt en waar je eea aansluit (direct op bord/kaart of via hub/frontpanel) kunnen we hier werkelijk niets zinnigs over zeggen. Beantwoord die vragen voor jezelf en vermoedelijk wordt eea duidelijker :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.