Toon posts:

Muziek harder dan games etc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb onlangs een Asus moederbord aangeschaft met Onboard geluid, het type Asus A8V Deluxe K8TPro S939.

Mijn moederbord zou 5.1 aan moeten kunnen dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar ik merk een verschil het geluidsniveau van muziek en games. Als ik muziek draai is als alles volluit staat hard, maar zodra ik een game ga spelen (zonder muziek aan) dan is het geluid relatief verminderd en zelfs vaak slecht horend. Is hier enige oplossing voor? Ik heb niets kunnen vinden dus sorry als er al een topic over is geweest.

Bij voorbaat dank,

Dave

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

je mediaspeler volume lager zetten en het algemene volume hoger of heb je dat al gedaan?

of heb je je PC op je Radio aan gesloten en staat je radio hard zat maar als je overschakeld op het geluid van de computer is het te zacht ondanks dat het volume (bij configuratie scherm etc.) al maximaal staat? dit heb ik namelijk ook

alleen dan de combinatie van een AC97 Chip en een sony stereo ;)

[ Voor 64% gewijzigd door GoldenSample op 05-12-2005 17:33 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik mijn 5.1 setje direct aangesloten op het moederbord, verder niets...

Volume in configuratiescherm e.d. staan allemaal volluit.