Toon posts:

Gamen voor 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje wil een laptop aanschaffen met een budget van 800 á 900 euro.
Het punt is, de laptop moet een spel als NFS: MW kunnen draaien op medium detail.
Verder heb ik geen toeters en bellen nodig op de laptop, alleen draadloos internet.
De accuduur is ook minder belangrijk.

Ik heb al wat avondjes zitte rond zoeken op websites als Alternete en Salland Automatisering.
Maar misschien heeft iemand anders een beter idee.

Misschien is dit iets? De prijs kan nog net: Acer Aspire 3023WLMi. Hij staat voor € 892 in de Pricewatch.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:55:
Mijn broertje wil een laptop aanschaffen met een budget van 800 á 900 euro.
Het punt is, de laptop moet een spel als NFS: MW kunnen draaien op medium detail.
Verder heb ik geen toeters en bellen nodig op de laptop, alleen draadloos internet.
De accuduur is ook minder belangrijk.

Ik heb al wat avondjes zitte rond zoeken op websites als Alternete en Salland Automatisering.
Maar misschien heeft iemand anders een beter idee.

Misschien is dit iets? De prijs kan nog net: Acer Aspire 3023WLMi. Hij staat voor € 892 in de Pricewatch.
yepz is een heel leuk machinetje om te gamen, zit een sterke x700 in, een sempron 25watt die icm de 8cells accu die erbij zit ook nog redelijk zuinig is. die laptop kan nfs MW ook nog wel met high details spelen. de cpu kun je ongeveer plaatsen tussen een celeron-m en een turion mobile.
Maar aangezien de grafische adapter het bellangrijkste is is dit wel een goede gamelaptop.

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 16:56

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik denk niet dat die het lekker gaat draaien, want:
een vriend heeft een acer met een x700 128 mb kaart en een turion 1,8 Ghz. Deze draait de game op 1024*768 op medium net. Op de 1 of andere manier wil die de game niet in een hogere resolutie spelen en als je kwaliteit hoger zet dan gaat die laggen.
Ligt niet aan de videokaart of driver, heb bij een ander vriend ook uitgeprobeert en zelfde verhaal.

Aangezien deze laptop een mindere processor erin heeft, kan het zijn dat die hiermee nog problemen ondervindt.

Zeker weten doe ik het ook niet, maar goed ik wens je wel succes, aangezien voor die prijs het een beetje erg moeilijk is om een laptop te halen die redelijk goed is in gamen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.