Toon posts:

Nieuwe game pc ¤1000

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
amd 64 3500+ Deze processor is gewoon nog snel genoeg voor de nieuwste games en is veel sneller dan in prijs vergelijkbare intels.

Gigabyte 7800gt Tja.. een gamers pc dit is gewoon de beste kaart die binnen mijn budget valt.

160 gb samsung spinpointDeze paste mooi in mijn budget en bied voor mij voldoende ruimte.

Kingston 1GB kit, 2 identieke modules van 512MB deze valt goed binnen het budget en kingston is een a-merk hoef geen duur geheugen. ik ga toch niks overklokken ofzo.

Asrock 939S56-M (Retail, RAID, LAN, Sound) om het budget te drukken kies ik voor asrock ook hoor ik hier niet veel slechte dingen over.

een goede 450 watt voeding van het merk tagan Tja ik heb zoveel verhalen gelezen over Sweex Qtek enz........

een merkloze kast tja..... je moet ergen op bezuinigen

Maar dan nu de vraag kan ik hier voorlopig goed mee gamen? is dit systeem €900 a €1000 waardt.
Kan ik bepaalde onderdelen beter vervangen? Zijn er dingen die voor hetzelfde geld beter kunnen?

Wat heb ik zelf gedaan? de best buy guides doorgenomen, gegooled, ook volg ik al weken de topics hier op het forum.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02
Hmm, ik heb meestal wel IETS op bepaalde configuraties aan te merken, maar ik denk voor het beschikbare budget dat je het netjes gedaan hebt.

Misschien is het handiger voor de 200GB schijf te gaan, die zijn niet veel duurder, maar prijs per MB is toch weer beter.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:38
Kingston 1GB kit, 2 identieke modules van 512MB

Hier zou ik 1 module van pakke als je later nog wilt upgrade naar 2gb heb je dual channel mode :)

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik eerst ook aan gedacht maar dat weegt voor mij voorlopig nog niet op tegen de voordelen van dual channel omdat ik voorlopig toch nog niet ga upgraden

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

kevintje, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.