Toon posts:

[BF2] BSOD en Crash to Destop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ervaar sinds het begin dat ik bf2 speel crashes to desktop en blue screens of death..

Ik heb al van alles gedaan om dit op te lossen. Gegoogled en van alles geporobeerd geen succes..

Heel Windows eraf gehaald de hele schijf geformateerd..... nieuwe forceware erop , nieuwe ati videodrivers .... maar nee hoor ...VPU recover al uitgezet in ATi controlcenter , niet geholpen. BF2 map in mijjn documenten verwijderd....

MIjn specs:

AMD 3800+
Asus Ati X700 Pro 256Mb
WD Sata 200Gb
Asus A8n-Sli
Corsair 3200C2 TwinX (2 x 512)
Nec dvd brander

( alles standaard, geen overclocking)

Ik dacht eerst aan fout geheugen , maar mijn geheugen is compatable met het moederbord ( zie de lijst van a8n-sli) en ik heb hem een hele nacht memtest86 laten draaien en gaf geen enkekle fout aan.

Ik heb audio instelling op Hardware staan en EAX uit , aangezien ik onboard geluidskaart heb.

Als ik speel dan is het max 10 min en dan slaat ie weer naar desktop of BSOD

IRQ_IS _NOT LESS_OR EQUAL --> laatst kreeg ik deze te zien ( ik heb automatic restart disabled)

Iemand die mij helpen kan, ben echt ten einde raad...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:07 ]

Verwijderd

BF2 crashed bij mij ook elke keer na 10 min spelen terug naar desktop!
Ik ga het eerst nog ff met andere spellen testen voordat ik aan een temp probleem ga denken.
Want zal me niks verbazen als het aan BF2 zelf ligt.. (EA he)

edit: cpu temp is ok.. maar maak me wel een beetje zorgen over systeem temp (40 graden idle :S)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 17:11 ]

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 14:58
Hier hetzelfde... niet me hele computer overhoop gehaald, maar wel met een progje ff de dvd gecheckt... niets... ook geen krasjes. Bij mij ook hetzelfde verhaal: start een nieuwe game... is op iets van 62% bij Geometries... bam eruit. Geen foutmelding niets. Heel vaag. Iemand dit gehad en een oplossing gevonden? Misschien ff de dvd laten ruilen nu het nog kan... :'( :?