Toon posts:

Trust GM-4200 gamer muis werkt wel/niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een raar probleem, ik heb laatst bij de media markt een Trust GM-4200 Gamer Mouse Optical gekocht, ik heb zoals in het boekje staat netjes eerst de drivers geinstalleerd en daarna de muis erin geplugd, pc opnieuw opgestart en hij werkt, totdat ik ging gamen. Start ik een spel op en opeens hoor ik het geluidje wanneer je een usb apparaat uitplugt, nou nu had ik er dus op dat moment geen usb apparaat uitgehaald want de muis zit er als enigste ingeplugt, begin ik te gamen, valt om het kwartier ongeveer telkens de muis eventjes uit voor een paar seconden en daarna gaat ie vrolijk weer door, de muis is eigenlijk van mn broertje maar hij werkt dus niet op zijn pc, hij gebruikt windows xp home op zn pentium 3 1 ghz, ik heb zelf een amd 2,0 ghz met windows xp professional maar ook op mijn pc valt de muis vrolijk een paar seconden uit en gaat ie weer door, heel erg irritant dus. bij het opstarten van de pc van mijn broertje geeft de zijn pc aan dat er geen muis is gevonden, na een reboot weer wel. mijn pc doet het niet bij het opstarten maar valt nog steeds altijd weg en gaat weer door na een paar seconden, mijn broertje heeft usb 1.1 poorten en ik usb 2.0 poorten, het wil blijkbaar niet werken.

wie weet een oplossing?

m.v.g Erwin Hoog Antink

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Hrm...trust....inruilen, en een logitech nemen. iets duurder, vele malen betere kwaliteit. heeft tnt altijd gewerkt bij mij.

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
sariel schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:03:
Hrm...trust....inruilen, en een logitech nemen. iets duurder, vele malen betere kwaliteit. heeft tnt altijd gewerkt bij mij.
ja maar waarom werkt deze muis vanaf het begin niet, kan me niet voorstellen dat als ik iets nieuws koop dat het meteen kapot is, maybe wel maarja ik zoek eigenlijk de oplossing. lukt het niet tja dan ruil ik m wel in tnx

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-02 22:55
Ik had het zelfde probleem, heb de muis vorige week gekocht. en bleef ook elke 5min voor 3 seconden hangen. erg vervelend. Ben gewoon terug gegaan naar dixons en geruild voor de zelfde. En deze werkt "nog" goed. Voor de rest vind ik het een goede muis en heb eigenlijk nooit problemen met Trust producten.

Maar ik zou gewoon terug gaan. (neem niet de moeite om te mailen naar Trust, heb ik ook gedaan en nog steeds geen reply)

succes

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb nogal nare ervaringen met die niet te vertrouwen Thrust troep,
vooral met muizen. In het begin werken ze meestal wel aardig maar van de 3 thrust muizen die ik nu heb werkt er geen 1 meer en heeft er 1 het maarliefst 2 maanden uitgehouden de andere nog geen maand. Dat spul is gewoon niet goed, mijn advies is breng het terug naar de MM (doen ze niet moeilijk over mits je het binnen 2 weken doet) en koop inderdaad een Logitech. Laatst was de rode versie van de Logitech 510 in de aanbieding voor 22 euro, kijk eens of je er daar nog 1 van kunt bemachtigen, goede gamers muis...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Topicstarter
D4V3 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:15:
Ik heb nogal nare ervaringen met die niet te vertrouwen Thrust troep,
vooral met muizen. In het begin werken ze meestal wel aardig maar van de 3 thrust muizen die ik nu heb werkt er geen 1 meer en heeft er 1 het maarliefst 2 maanden uitgehouden de andere nog geen maand. Dat spul is gewoon niet goed, mijn advies is breng het terug naar de MM (doen ze niet moeilijk over mits je het binnen 2 weken doet) en koop inderdaad een Logitech. Laatst was de rode versie van de Logitech 510 in de aanbieding voor 22 euro, kijk eens of je er daar nog 1 van kunt bemachtigen, goede gamers muis...
Heb de blauwe versie gekocht voor 30 euro, werkt perfect, bedankt allemaal voor jullie reacties;)
(oude weggebracht, ze zouden gaan kijken wat het probleem was.. laat ze mooi met die muis zitten ze bekijken het maar met hun trust, dat koop ik iig niet weer)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn huisgenoot heeft ook zo'n muis en heeft exact dezelfde symptomen:

Werkt fijn tot een bepaald moment, dan 'USB device malfunctioned' error. Soms valt het tijdelijk te verhelpen door USB stekker los te halen en weer in te steken, maar vaak helpt alleen een reboot.

Opmerkelijk:
Omdat aanvankelijk niet duidelijk was of het probleem in software of in hardware zit heb ik het geval aangesloten op mijn Linux bak. Die is hardwarematig bijna hetzelfde als bak van huisgenoot (beide nForce2-400 chipsets en Athlon XP CPUs). Op mijn Linuxbak heeft het meer dan 48u onafgebroken gefunctioneerd, ook bij zwaardere gamesessies (UT2004). Mijn conclusie was aanvankelijk dus dat het probleem lag in de Windows install van mijn huisgenoot. Ondertussen begin ik dat te betwijfelen als ik dit lees. Ik ga nu eerder denken aan een compatibility issue tussen deze muis en de WinXP nForce2 USB drivers ofzo.

Vraagje aan anderen die dit hadden:
wat voor moederbord gebruikten jullie icm deze muis?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Zelfde probleem, met de trust GM-4200 muis, om de 5 á 10 minuten stopt hij 3 seconden. Je hoort het geluid van een usb device wat je in de computer stopt en gaat dan weer verder. MHmm hoop at TRUST een nieuwe driver uitbrengt die dit verhelpt....

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:52
Misschien is deze muis een beter optie, de Samsung Pleomax 1000dpi.
Ook bij de MM verkrijgbaar voor 30 Euro.
Ik heb er alleen geen ervaringen mee.
Samsung Pleomax Cordless Laser muis

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Verwijderd

Draadloos is zowiezo ruk, bij draadloos zit je te prutsen met lag, vallende ontvangers (is heel leuk tijdens het gamen), en batterijen.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:52
Oh, die Pleomax is ook verkrijgbaar met een snoertje, 25 Euro.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Pagina: 1