Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML] n00b vraag.. File openen vanuit HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Hallo, ik ga hier even een domme vraag stellen denk ik..... :P
Ik heb gezocht maar weet niet goed waarop dus ik kan ook niets nuttigs vinden.

Ik heb een HTML bestand met daarin wat links en Schema's van het netwerk. Nu wil ik hierin wat snelkoppelingen verwerken.

Zo wil ik bijvoorbeeld een kopje CMD of WORD oid, maar door middel van een gewone hyperlink kan dit niet. Ik wil dus een bestand op de lokale pc kunnen starten vanuit een HTML pagina. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe? en zo nee, wat gebruik ik dan? :*)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
file://driveletter|/pad/pad/document.doc :?

En programma starten vanuit je browser gaat je niet lukken.

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 05-12-2005 15:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

Zoefff

❤ 

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Ook wel logisch, als een website willekeurige bestanden op een computer zou kunnen openen, is het voor virusmakers wel erg eenvoudig om allerlei troep op je computer uit te voeren :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

HTML:
1
<a href="c:\mijnfolder\file.txt">klik!</a>

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Het kan volgens mij wel met wat vbscript, zolang je HTML maar lokaal staat moet het wel werken. Heb je al naar voorbeelden gezocht?

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
André schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:46:
Het kan volgens mij wel met wat vbscript, zolang je HTML maar lokaal staat moet het wel werken. Heb je al naar voorbeelden gezocht?
Heb ernaar gezocht maar niet echt iets nuttigs kunnen vinden..Draai de HTML file lokaal idd. En word kan ik natuurlijk wel starten vanuit een leeg document ofzo maar ik wil graag een management console kunnen starten...

[ Voor 16% gewijzigd door Jay-v op 05-12-2005 15:59 ]

Verwijderd

RobIII schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:43:
file://driveletter|/pad/pad/document.doc :?

En programma starten vanuit je browser gaat je niet lukken.
Kan wel, maar dat zul je met een exploit moeten doen. ;)
Maar daar zal ik verder niet op ingaan, want dan gaan we het over hacken hebben. :D

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Toen ik vroeger wel eens bezig was met active desktop heb ik hetzelfde probleem gehad, ik had toen een ie plugin gebruikt geloof geschreven door iemand hier op got, daardoor lukte het wel. ik heb hem zelf iig neit meer, mss dat je hierdoor ergens anders hem nog kan vinden?
Pagina: 1