Anoniem: 42791 schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:54:
[...]
Word commander

Helemaal als je op het dak ligt bij de square outpost in Karkand is het een gewoon een kwestie van wachten...BOEM....en weer herladen met de supplies die je voor jezelf op het dak hebt gedeponeerd. Gooi trouwens C4 links en rechts van de grote stenen bij square. Dan kunnen ze nergens schuilen

Dat zeg je wel makkelijk maar ik als korporaal maak weinig kans omdat dan iemand met een hogere rang als eerste in aanmerking komt.
Verder is het voor mij ook een heel herkenbaar probleem omdat ik ook het liefste werk als lonewolf om achter vijandelijke linies te opereren.
Artillery,radarposten en commandoposten opblazen is mijn favo bezigheid en tanks kom ik praktisch niet in.
Zo heeft ieder zijn voorkeur van speelwijze en die zijn ongekend groot in BF2.
Aan de ene kant zou ik graag in een team willen spelen zodat alles op elkaar afgestemd word.
Aan de andere kant heb ik dat in het verleden al gedaan maar door tijdgebrek ivm mijn werk kom ik er niet altijd aan toe.
Wanneer je dmv voice opdrachten uit kan voeren cq kan geven op een verzoek in kan dienen voor een ammodropping of iets dergelijks maakt het spel al weer een stuk aantrekkelijker.
Speelde in het verleden veel samen met een maat van mij BFV en wij zaten dan samen in een helicopter.
dmv voice alles op elkaar afstemmen en dan ben je een echt team waarbij je tussentijds bij het herladen en repareren ook nog even een tank mee kon nemen naar de andere kant.
Spellen als BF draaien om teamwork maar als ik een in mijn ogen onmogelijke opdracht krijg als een stelling innemen dwars door vijandelijk gebied negeer ik dat gewoon.
Ten eerste moet je een commander hebben die weet wat die doet en op het juiste moment artillery vuurt,ammo dropt en wanneer nodig de boel weer repareert.
Ten 2e ben je ook afhankelijk van het inzicht van je teammaten die soms als rambo's over het veld trekken en als bosjes neergemaaid worden.
Voorlopig zie ik meer heil in mijn lonewolf taktiek en pas ik dat aan wanneer ik in een team kom welke ook echt samenwerkt.
Want een goed team is ook goed voor jouw puntenscore en een slecht team kan je alleen punten kosten.