¯\_(ツ)_/¯
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb in het zelfde gebouw maar dan op nummerke 405 geleefd
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 13% gewijzigd door Witlof op 05-12-2005 16:14 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
ken die hele gast niet maar weet wel dat hij in Oldenzaal woont
I'm not as think as you stoned I am
Dat is mijn flatje indd... leuke koe he .... Love that one
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
ik werk in die blokkantoren naast t spoor; waar ook het cwi zit...Cameel schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:36:
Heej dat is lache!!
Dat is mijn flatje indd... leuke koe he .... Love that one![]()
¯\_(ツ)_/¯
SietzeCameel schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:36:
Heej dat is lache!!
Dat is mijn flatje indd... leuke koe he .... Love that one![]()
Je site is dood?
Voor de niet-ingewijden: Cameel = broertje van VenCo welke weer mijn Collega is (tot januari tenminste, daarna begint hij voor zichzelf en ga ik ook mijn baas verlaten
Hoe dan ook: Aan beide's postcounts te zien allebei nep-tweakers
Oh, mocht je willen weten hoe 'ie er uit ziet... Niet schrikken!

Sorry Sietz
[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 05-12-2005 17:19 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
maar voor de mensen die het wille zien.. hier een foto van de koe in volle glorie!

[ Voor 4% gewijzigd door Cameel op 05-12-2005 18:17 ]
dude, zorg eens snel dat die url weer in de lucht komt met een doorverwijzing, dat heeft DB waarschijnlijk duizende leden gekostWitlof schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:49:
whahaha, ja das ook nog zoiets. Die url is van vroeger van Division Eindhoven
Daar heeft hij geen geld voorOldButNotSoWise schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:21:
[...]
dude, zorg eens snel dat die url weer in de lucht komt met een doorverwijzing, dat heeft DB waarschijnlijk duizende leden gekost
da is 'm ja \o/Cameel schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:17:
aaarg....thx Rob.....heb ik een keer een post.. word ik ook nog voor lul gezet ook nog
![]()
maar voor de mensen die het wille zien.. hier een foto van de koe in volle glorie!
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯
geld is ut probleem nie.. maarm.. wa MOET ik met dat domain?
Cameel schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:53:
[...]
geld is ut probleem nie.. maarm.. wa MOET ik met dat domain?ben tenslotte niet meer echt druk bezig met DPC
IP-ban voor deze vent
te druk bezig met andere dingen atm...ooit was ik een fanatieke DPC-DE' er
nu alleen effe zorgen dat je er een werkende url neerzet
en die werkende URL... tja... moet ik even wat mensen lief gaan aankijken of ze nog een keer iets voor me wille plotten.. aangezien ik daar zelf niet meer werl
Maarreeeeuhhh, beetje respect voor iemand die DPC heeft gesteund, gestopt of niet. Ieder blokje is er 1. Gave sticker.
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Verwijderd
Bang voor de reactie van moeder de huisvrouw?E-jey schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:50:
Zou hem zelf nooit op me raam plakken maja.
Prachtig dit! Snel uitprinten en aan de familie laten zien dat ik niet de enige distributed computing gek ben in de lage landen
Dan zou ik er maar weer eens snel me beginnen ouwe!! net als toen in Den Bosch, de dag beginnen met statzzzzzCameel schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:17:
hahaha dus zo gaat dat voortaan hier.... tss... fijn om te weten hoor![]()
![]()
te druk bezig met andere dingen atm...ooit was ik een fanatieke DPC-DE' er
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Dat is nog niet eens zo erg. Het vervelende is dat ik aan de hele regio mag uitleggen wat voor logo het is.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 01:15:
[...]
Bang voor de reactie van moeder de huisvrouw?
Prachtig dit! Snel uitprinten en aan de familie laten zien dat ik niet de enige distributed computing gek ben in de lage landen
Btw: _piranha_!
Dat worden stapels nieuwe koeien, strak planE-jey schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:32:
[...]
Dat is nog niet eens zo erg. Het vervelende is dat ik aan de hele regio mag uitleggen wat voor logo het is.
Verwijderd
En nét daarvoor plaats je er dus een URL bij! Complete info en de clients te bereiken met één klik. Als je het handig speelt laat je ze een stuk tekst goedkeuren en installeer je daarna de clients voor hen in de achtergrond met een Internet Exploder/ActiveX exploit ofzoE-jey schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:32:
Dat is nog niet eens zo erg. Het vervelende is dat ik aan de hele regio mag uitleggen wat voor logo het is.
Dat laatste is dus niet serieus bedoeld natuurlijk...
E-Jey en clan!!
Verwijderd
En hoeveel Tweakende Helmonders zijn er volgens de statistieken?
Verwijderd
hahahahaha ja indd... dat was erg relaxed... junkend op de stats geile... kijke of je nog op nr 1 stond.. prachtig... en je brieven werden ook langer, omdat je meer aanslagen nodig hadTielemans schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:40:
[...]
Dan zou ik er maar weer eens snel me beginnen ouwe!! net als toen in Den Bosch, de dag beginnen met statzzzzz
en wanneer heb je die afknapper gekregen om de clients uit te zetten?Cameel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 03:04:
[...]
hahahahaha ja indd... dat was erg relaxed... junkend op de stats geile... kijke of je nog op nr 1 stond.. prachtig... en je brieven werden ook langer, omdat je meer aanslagen nodig had![]()
Nog gesproken of het mogelijk is om de URL aan te passen? Of om misschien nieuwe te (laten) maken?
Oh, en heb je die DVD al klaar liggen?