We spend our years as a tale that is told
emergencylijst??? heb ik een keer een topic of item hierover gemist???
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik voel me aangesproken over wat jij zei dutchman, ik kreeg namelijk mail dat ik normaal moest doen, want 8 keer inschrijven was wel genoeg!!
Ik zweer het dat ik maar 1 keer op send gedrukt heb dus hier kan ik weinig aandoen, ik mail erg vaak en gewoon via Hotmail dus ik kan er weinig aan veranderen!!
Ik zweer het dat ik maar 1 keer op send gedrukt heb dus hier kan ik weinig aandoen, ik mail erg vaak en gewoon via Hotmail dus ik kan er weinig aan veranderen!!
mwa, dan zal hotmail wel zitten te buggen ofzo. We zullen eens kijken of we het handmatig op kunnen lossen.
^up
Verwijderd
Ik heb 2 maal een subscribe gedaan en krijg een vreemd bericht terug. Een mailtje met foutmeldingen en een handleiding. Ik zal hieronder een stukje plaatsen:
--
>>>> This is a multi-part message in MIME format.
**** Command 'this' not recognized.
>>>>
>>>> ------=_NextPart_000_0007_01C08BA9.24773560
**** Command '------=_nextpart_000_0007_01c08ba9.24773560' not recognized.
>>>> Content-Type: text/plain;
**** Command 'content-type:' not recognized.
>>>> charset="iso-8859-1"
**** Command 'charset="iso-8859-1"' not recognized.
>>>> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
**** Command 'content-transfer-encoding:' not recognized.
En zo gaat het nog een poosje door. Het lijkt er op dat mijn Outlook Express een mailformaat gebruikt dat 'Majordomo' niet kan ontcijferen. Weet iemand wat er fout gaat?
Greetings Pjabber
--
>>>> This is a multi-part message in MIME format.
**** Command 'this' not recognized.
>>>>
>>>> ------=_NextPart_000_0007_01C08BA9.24773560
**** Command '------=_nextpart_000_0007_01c08ba9.24773560' not recognized.
>>>> Content-Type: text/plain;
**** Command 'content-type:' not recognized.
>>>> charset="iso-8859-1"
**** Command 'charset="iso-8859-1"' not recognized.
>>>> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
**** Command 'content-transfer-encoding:' not recognized.
En zo gaat het nog een poosje door. Het lijkt er op dat mijn Outlook Express een mailformaat gebruikt dat 'Majordomo' niet kan ontcijferen. Weet iemand wat er fout gaat?
Greetings Pjabber
Stuur je attachments mee?>>>> This is a multi-part message in MIME format.
Ik en andere crewleden kunnen je er trouwens ook zo wel opzetten, mail dan even of kom naar #keyserver op irc.sorcery.net.
de tussenstand is nu trouwens 153 dus met alle nieuwe leden erbij zijn we er op achteruitgegaan
Dat kom omdat je dan zo'n error mail krijg die Pjabber ook had... ik zou anders wel graag lids worden want dan kan ik mijn subteam ook snel inlichten..
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Wat is mijn persoonlijke code dan 
By the way .. ik zit in een subteam.
By the way .. ik zit in een subteam.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik heb mezelf toegevoegd en kreeg een welkomstmailtje met daarin de volgende tekst:
Deze lijst is opgezet om in geval van nood snel leden te bereiken die niet of weinig op www.dutchpowercows.org en GoT komen.
jemig, wat doe IK dan op zo'n lijst??
Deze lijst is opgezet om in geval van nood snel leden te bereiken die niet of weinig op www.dutchpowercows.org en GoT komen.
jemig, wat doe IK dan op zo'n lijst??
mwa, het is gewoon om IEDEREEN snel te kunnen bereiken, of je nou vaak op GoT komt of niet. En mensen die errors krijgen kunnen ook handmatig worden toegevoegd
.
Pagina: 1