Toon posts:

heeft SBLIVE! 1024 dig. uitgang?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kan iemand mij vertellen of er een digitale uitgang zit op de SBLIVE! 1024? Ik wil namelijk zo'n kaartje aansluiten op een 5.1 surround setje maar dan moet er wel een digitale uitgang op zitten.... De pagina's van Creative zijn nogal vaag en ik moet het weten anders schaf ik em voor niks aan! :)

Grz,
Greedo

ps en als er zo'n aansluiting op zit, wat voor een is het dan?

Verwijderd

er zit een digital uitgang op de live! full
in de vorm van een glasvezelconnectie

Verwijderd

Topicstarter
Die vind ik een beetje duur :(
Als er ook een digitale uitgang op dit goedkopere model zit dan zou dat erg cool zijn.... Liefst SP/DIF natuurlijk...

Grz,
Greedo

Verwijderd

Nee, de Live 1024 Player niet als hij OEM is he? Maar de Guillemot Maxi Sound Fortissimo wel, deze kaart heeft A3D 1.0 ondersteuning en Creative EAX 1.0 & 2.0, de laatste was volgens Computer!Totaal beter dan die van de Creative Soundblaster zelf.

Verwijderd

Quote from C!T: "Uniek is dat de geluidskaart, ondanks de relatief lage prijs, een optische digitale outpout heeft."

Verwijderd

gamer.nl misschien kunnen we iets regelen want ik wil van mij live! full af

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 15:54
De retail 1024 heeft een digitale uitgang die middels een adaptersnoertje aan een surround setje is te koppelen. Zo'n adaptersnoertje kreeg ik gratis nagestuurd bij mijn surroundsetje van Creative, die een digitale din-ingang heeft. Volgens mij is hierbij geen sprake van een glasvezel verbinding.
Pagina: 1