CNPS9500 en Asus P5LD2 Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
De temps van mijn comp zijn momenteel vrij hoog.
Ik heb een Asus P5LD2 Deluxe mobo en een Intel PIV 650 met boxed koeler.
Bij het spelen van NFS Most Wanted loopt de temp van de processor op tot 65 - 70 graden, en het mobo rond de 50 graden.
Zijn deze temps wel normaal?

Ik had ook gedacht om een Zalman koeler CNPS9500 LED te installeren op de processor, om toch beter te kunnen koelen. Nu staat op de website van Zalmen bij de compatibility list dit: P5LD2 Deluxe 2.5mm Required. Wat wil dit precies zeggen? Past de koeler niet op het moederbord?

*edit* ter info: ik heb een chieftec Dragon case (midi) ... Ik denk dat de PSU daar wat hoger zit dus ...

[ Voor 10% gewijzigd door KI2000 op 05-12-2005 13:47 ]

One Man Can Make A Difference.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:25

Theo

moederbord

die 2.5 mm houd in dat je tussen je mobo en je voeding minimaal 2.5 mm heb moeten zitten omdat de cooler uitsteekt.

Nu met WP, PV, EV en PC

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Aha ... Thanks voor die info. Dat is niet echt een probleem met mijn Chieftec Dragon case imho :)

Wat denk je van die temps trouwens?

Ik had niet echt fans in de case. Enkel dan de fans op de voeding ... Een intake en een outtake dus.
Maar ik heb nu vooraan de case een fan gestoken die intake is en eentje achteraan die outtake is. De tamp van het mobo is zo een 38 graden stressed nu denk ik en de processor gaat niet boven de 65 graden tot nu toe.
Idle is het:
cpu 45 graden
mobo 34 graden ....

Ik zou wel wat stillere fans in de case willen want diegene die ik nu heb zijn er van akasa ... pretty noisy imho. Zijn er stillere?

One Man Can Make A Difference.