Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een Acer N10 met Windows 2003 erop. Pracht ding om filmpjes mee te kijken en was nog goedkoop ook.

Echter kwam ik er vandaag achter in de bus dat wanneer de batterij onder de 20% raakt (ik gok 18%)

hij de melding geeft dat er nog weinig stroom is en om te zorgen dat bestanden niet verloren gaan sluit hij dan af.

Echter kan ik nergens iets vinden hoe ik moet instellen dat hij gewoon tot het bittere eind doorgaat of ieder geval de 5%.

Weet iemand hoe ik dit toch kan instellen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ga naar settings --> system --> power --> standby --> hier kan je je standby periode instellen, gooi die naar links op 24 uur en hij zal later beginnen te zeuren dat de batterij te laag is.
Als ie dan eenmaal wel uitvalt moet je wel binnen 24 uur weer stroom eraan hangen, anders is ie alle instellingen kwijt en is ie weer alsof ie uit de doos komt, een harde reset dus :p

Verwijderd

Topicstarter
dat is het gekke ik kan bij Power niet verder :S

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
heb zelf ook een n10 en ik weet ook niet waar dat standby te vinden moet zijn. veel van dat soort opties zijn specifiek voor een bepaald merk/model, dus vandaar t misverstand lijkt me.
je kan dat niet instellen, maar bij mij gaatie pas onder de 10% uit. 20% eerste warning, 10% tweede warning (critical oid, met rood kader) en daarna gaatie pas uit (onder 10% ws).

met een hamer past alles