wat is mijn provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-02 22:06
ik ben recent verhuist, en ik mijn nieuwe huis is reeds een internetverbinding aanwezig, echter het is mij onbekend welke provider en welk abonnement zich hier bevind. op www.watismijnip.nl kan ik zien dat het gaat om een @home abonnement hetgeen betekent dat het om een kabelinternet aansluiting gaat, op www.speedtest.nl heb ik een down van ongeveer 450kb/s en een up van ongeveer 90 kb/s dit betekent volgens mij dat ik het om het hoogste breedband abonnement van @home gaat. Klopt dit en hoe kun je iets dergelijk controleren??

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bel @Home, op een andere manier is het niet te zien welk abo je hebt :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

ja dat klopt.
En behalve @home of de persoon die de rekening betaalt bellen is dit de enige andere manier om er achter te komen :)

Verwijderd

of je kijkt even op de website van @home en ziet daar :
Breedband
Onze snelste internetverbinding. Zonder beperkingen net zo veel muziek, films en foto's downloaden als je zelf wilt.
Meer informatie
Down tot 5000 kbit/s - Up tot 750 kbit/s*
€ 47,95 p.m.

Basis
Even niet op de tijd hoeven letten? 24 uur per dag onbeperkt internetten. Heerlijk relaxed en toch snel.
Meer informatie
Down tot 2000 kbit/s - Up tot 400 kbit/s*
€ 29,95 p.m.

Budget
Genieten hoeft niet duur te zijn. 24 uur per dag internetten voor een lage prijs.
Meer informatie
Down tot 750 kbit/s - Up tot 250 kbit/s*
€ 17,95 p.m.

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-02 22:06
bellen is geen optie omdat ik in een studentenhuis zit van een zgn "huisjesmelker" deze wist mij te melden dat mijn huis meedraait op de aansluiting van het pand "naast ons" dit kan dus links/rechts/achter ons zijn aangezien al deze panden van hem zijn, dus als ik @home bel kan ik niet aangeven welk adres het betreft. Maar hetgeen spyroman ook al aandroeg lijkt het mij ook een abonnement van 47,95 van @home.

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34
En dan de vraag die alle andere vragen overbodig maakt:

Waarom wil je in hemelsnaam weten wat voor type abo je hebt, als je al weet wat je down- en upload is, en wlke provider het betreft. En dat terwijl je niet eens de rekening betaalt?

Biertje?

Homey Pro Early 2019 | HA on Synology | SMA Tripower | Zinvolt | Tibber | CV+Ecolution | ID.5 2023 | Leaf 2018

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Zo'n hele opsomming maken en dan zelf nog niet kunnen concluderen welke provider je hebt, hoezo kansloos :D

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

WooK schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:14:
Zo'n hele opsomming maken en dan zelf nog niet kunnen concluderen welke provider je hebt, hoezo kansloos :D
Geeks weten het altijd beter...

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:25:
[...]

Geeks weten het altijd beter...
Nou ik heb heus niet overal kaas van gegeten maar enige basiskennis mag je toch wel verwachten hier. Het is geen beginnersweb.nl of seniorenweb.nl o.i.d. lijkt me. Overigens is het toch een makkelijk optelsommetje;

Goh ik heb hier een huurauto en er staan vier van die ringen voorop. Op de achterkant staat A4 2.5TDI. Nu wil ik eigenlijk wel weten welk merk auto dit is en welk type. Kan ik dat ergens terugvinden :?

I'm not as think as you stoned I am

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het antwoord wordt inderdaad al gegeven in de startpost zelf, dit betekend niet dat er een discussie hoeft te volgen over hoe "kansloos" en topic is. Die discussie is namelijk ook kansloos.

Topicreport voldoet lijke me :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
Spreekt voor zich, gezien de info uit startpost. Wook & polini: Gedraag je eens normaal :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.