Toon posts:

Microsoft Direct Push Technology

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben even bezig geweest met de Microsoft Direct Push Technology, maar ik kan nergens op internet goed vinden hoe ik dit moet instellen

Ik heb onderstaande beschrijving al gevolgt, maar deze kilopt niet met mijn windows mobile 5.0 pda

http://www.microsoft.com/...l/exchange/2003/autd.mspx

Iemand hier al meer ervaring mee?

• tjvdberg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-07 16:25
Je Pda moet ook het Messaging and Security Feature Pack for Windows Mobile 5.0 packet hebben voordat Push werkt. Heeft je pda dat ?

Verwijderd

Dat kan nog niet want het Security Feature Pack komt pas begin volgend jaar uit:
http://www.microsoft.com/...e/business/5/default.mspx

Verwijderd

Topicstarter
ah was em al aan t zoeken gegaan en kom em al niet vinden,

maar kan dit push mail dan nog niet werken?

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:49:maar kan dit push mail dan nog niet werken?
:X

There is no replacement for displacement!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het is eigenlijk een schande dat WM5.0 al op te markt is en verkocht wordt met het argument dat er pushmail opzit.

Windows mobile 5 is gewoon, zoals we de laatste tijd wel gewend zijn van Microsoft (XBOX360?), gewoon nog niet af helaas. Zonder de push mail kan blackberry bijvoorbeeld wel inpakken. Dan hadden we nu allemaal gedacht van: "blackberry? :? ". Microsoft doet het wel even.

Dan kan je natuurlijk wel zeggen dat je dan van tevoren onderzoek moet doen, is ook wel zo, maar dat doet Jan Doo ook niet. Die kijkt alleen maar in de advertentie en ziet staan:
[..]
Behalve echte push e-mail functionaliteit i.c.m. Microsoft Exchange Server
[..]
Spijtig, maar waar. Het is er dus niet.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Glashelder schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:43:
Het is eigenlijk een schande dat WM5.0 al op te markt is en verkocht wordt met het argument dat er pushmail opzit.

Windows mobile 5 is gewoon, zoals we de laatste tijd wel gewend zijn van Microsoft (XBOX360?), gewoon nog niet af helaas. Zonder de push mail kan blackberry bijvoorbeeld wel inpakken. Dan hadden we nu allemaal gedacht van: "blackberry? :? ". Microsoft doet het wel even.

Dan kan je natuurlijk wel zeggen dat je dan van tevoren onderzoek moet doen, is ook wel zo, maar dat doet Jan Doo ook niet. Die kijkt alleen maar in de advertentie en ziet staan:

[...]

Spijtig, maar waar. Het is er dus niet.
De direct push zit ook helemaal niet in windows mobile 5, als je http://www.microsoft.com/...e/business/5/default.mspx goed leest dan staat daar toch duidelijk:
The Messaging & Security Feature Pack for Windows Mobile 5.0 is designed specifically for businesses and corporate device users. Find out how Direct Push Technology can enhance Mobile Outlook, and how businesses can use the Feature Pack with Microsoft Exchange Server 2003 SP2 to protect mobile device data and provide more cost-effective mobile messaging solutions.
Oftewel, er is duidelijk aangegeven dat je voor direct push het messaging en security feature pack nodig hebt. Heeft dus weinig te maken met `nog niet af zijn'.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn hele punt is dat er in de advertenties staat dat het er wel inzit! Who cares dat er op MS.com staat dat het niet zo is...

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1