Toon posts:

Mailinglist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website en wil graag het volgende ermee doen.

Gebruikers kunnen zich aanmelden via de site op de mailinglist.
Admin kan alle gebruikers een e-mail sturen (mailinglist).

Alleen weet ik niet wel pakkket ik hiervoor moet aanschaffen, het liefst ben ik opzoek naar gratis software. Ik heb onlangs PHP list gebruikt maar dat werkte niet, tenminste hij verstuurde geen mail naar de users die in de mailinglist stonden.

Weet iemand een goed pakket wat eventueel gratis is en makkelijk is te bedienen?

Verwijderd

hmmz.. klinkt als een script request.
Heb je zelf al gezocht?
We gaan hier op got er namelijk wel vanuit dat je eerst zelf wat gaat uitzoeken.. en dan hier een mooie opsomming geeft van de dingen die je zelf al heb gedaan.

Kijk bijv. ook even op phpfreakz.com en google ;)

suc6

en welkom op GOT!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 10:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx!
Ik kom alleen via google een hoop zooi tegen, dus vandaar even hier gezet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zijn er honderden, vooral ook gratis PHP dus probeer er gewoon wat. Ook is het heel eenvoudig zelf te maken in bijv. PHP. Maak een inschrijfpagina, zet de adressen na controle weg naar de DB, maak een uitschrijfpagina voor andersom. Bij een mailing gebruik je simpelweg mail() (houdt natuurlijk wel rekebning met zaken als http://securephp.damonkohler.com/index.php/Email_Injection)

Maar goed, ik zou zeggen: probeer toch wat andere freeware mailing list scripts. Kan prima gratis. Als eentje het niet doet, zoek uit waarom het niet werkt. Bijv. ondersteunt niet elke hoster perse de mail() functie. Zoek dat dan natuurliik eerst even uit (en zoek uit of die goed is geconfigureerd).

Edit: een hoop zooi op Google: valt toch wel mee als je alleen specifieke script sites bekijkt? Dan krijg je er ook mooi commentaar bij. Welke heb je geprobeerd? <-- dat is het leuke van opensource scripts. Kan je heel simpel proberen :P

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2005 10:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
thnx!

Volgens mij Mamboo wel goed...

http://www.mamboserver.com/

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Nofi, maar is dat niet een beetje overkill? Mambo is een compleet CMS en biedt veel meer dan alleen een mailinglist onderhouden. Kijk hier eens rond, misschien dat je daar wat tussen vindt. :)

Signature

Pagina: 1