Toon posts:

[Infopath] name generation

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik ben bezig een beetje met infopath te stoeien, maar het indienen in sharepoint wil nog niet helemaal werken zoals ik wil.

Ik heb een klachten formulier gemaakt, en nu wil ik graag dat hij in SPS ingedient word (dit werkt al wel) maar ik krijg de functies voor het indienen niet goed.

Ik zou graag het veld naamvoorletters en de datum van vandaag willen laten zien, maar ik krijg het niet voor elkaar om dat te laten zien, meestal pakt hij dan alleen de datum of geeft een foutmelding.

Dus dat er dan in SPS, J.Jaap 23-1-2005 : 10-29 als bestandsnaam komt te staan

Een andere mogelijkheid is dat hij naamvoorletters en dan een sequencenummer laat zien

Dus bijvoorveeld
J.Jaap 0001
J.Jaap 0002
J.Jaap 0003

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen, ik heb al geprobeerd te googlen , maar kzou niet weten waar ik precie sop moet zoeken, ook op de MS site kreeg ik veel onduidelijkheid :/

Verwijderd

Topicstarter
schopje ?

Verwijderd

Topicstarter
en nog 1tje :(

Verwijderd

Topicstarter
|:( ;( en de laatste :(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 20:37
Heb je het over het overzicht in Sharepoint Portal Server van alle ingevulde formulieren wat je anders wilt hebben :?.

Verwijderd

Topicstarter
Neej,...

Ik heb dus een formulier in Infopath gemaakt

Deze wil ik dus automatisch een naam laten generen als hij met de "SUBMIT" knop in Sharepoint ingevoerd word.

Dus als ik op SUMBIT druk, moet hij bijvoorbeeld, (naamgebruiker)##1, in Sharepoint zetten, en als deze al bestaat, gebruikt hij ##2, dan ##3 etc.etc.

miischien zo iets duidelijker ?

merci

Verwijderd

anders moet je je vraag eens in de msdn developer communities stellen:
msdn infopath forum

Verwijderd

Topicstarter
ok thank you!

kzal het proberen
Pagina: 1