[Iwill Barebone] Is dit wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:24
Ik kwam deze barebone tegen.
Is het wat? Er zit al een moederbord in.

http://www.computerstunt....barebone-superkoopje.html

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sja, wat wil je er mee doen :?
Veel geheugen er in proppen gaat iig niet, er kan maar 1 slot gebruikt worden ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:24
Outerspace schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:34:
Sja, wat wil je er mee doen :?
Veel geheugen er in proppen gaat iig niet, er kan maar 1 slot gebruikt worden ;)
1GB is ruim genoeg.

Het moet klein zijn.

Het gaat erom dat ik het ding gemakkelijk mee kan nemen overal naar toe. Een laptop zou ook kunnen inderdaad, maar toch lijkt mij dit een beter idee.

Internetten, word, foto's, films kijken, dvd's kijken. Dergelijke dingen wil ik ermee doen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:27

Zerora

Ik Henk 'm!

Als je zo'n barebone neemt, hoef je alleen nog maar een monitor te regelen. In dat geval is een laptop weer veel makkelijker.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
De Asus pundit-r kost ook zo iets maar heeft meer uitbreidingsmogelijkheden en is naar mijn mening mooier...

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou voor het geld niet doen. Het is een oude chipset, 4xagp, Intel 845. Kan je beter wat meer bijleggen en je hebt wel iets beters.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

Nakebod

Nope.

Zerora schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:38:
Als je zo'n barebone neemt, hoef je alleen nog maar een monitor te regelen. In dat geval is een laptop weer veel makkelijker.
In een barebone moet ook nog geheugen, cpu, en soms ook nog een vga, dus niet alleen een monitor ;-)

Vind hem er alleen niet echt super uitzien, en specs zijn niet super, VGA en chipset zijn ook wat ouder.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zoek eens wat specswise hetzelfde is en kijk dan of het voldoet aan je eigen eisen.

Dit is wat basic voor een eigen topic, dus gaat hij dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.