Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een Acer N35 gekocht en nu wou ik mijn contactpersonen overzetten naar miijn Sony Clie.

Het nadeel is dat mijn scherm van mijn Sony Clie kapot is dus ik kan niet met mijn pen werken.

Ik kan ook niet via infrarood omdat ik geen scherm voor het zenden via infrarood kan oproepen.

De sony clie gebruikt een heel ander soort programma als de Acer N35 en ik heb dus echt geen idee hoe ik dit op kan lossen

Heeft iemand een idee over hoe dit op te lossen is, want ik zie het zoals je kunt begrijpen niet zitten om alles handmatig over te typen.

Alvast bedankt,

Ronnie Kooyman

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 09:21 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wil je nu alles van je Clie naar je Acer hebben of andersom :?
In ieder geval ligt de oplossing in synchroniseren met Outlook. Synchroniseer eerst je oude pda met Outlook, dan staan alle gegevens daarin. Vervolgens synchroniseer je de nieuwe pda met de Outlook gegevens. Daarbij moet je wel kiezen voor de optie "desktop overwrites handheld" omdat anders alle contactpersonen in Outlook overschreven worden door de lege inhoud van je nieuwe pda.

Voor het synchroniseren van een Windows Mobile pda met Outlook maak je gebruik van ActiveSync, voor het synchroniseren van een Palm OS pda met Outlook maak je gebruik van IntelliSync of PocketMirror, afhankelijk van wat er bij je Clie werd geleverd. Beide programma's kunnen probleemloos tegelijk geïnstalleerd zijn op je computer. Outlook wordt vaak ook met Windows Mobile apparaten meegeleverd op de cd-rom.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles