Meer offtopic kan niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12
Op het internet staan geregeld negatieve berichten/klachten over de RMA

van Sallandautomatisering.

Mijn eigen pc moest terug voor RMA (moederbord defect)

In de afhandeling van Salland automatisering rond mijn RMA

vindt ik de service en de snelheid van afhandelen zeer goed.

Mijn complimenten, dit geeft mij zeer veel vertouwen in de manier handelen

en werkwijze van Salland automatisering
In deze draad: nieuws: Drietal opslagreuzen in gevecht

Het is de eerste post van deze user, blijkbaar nog niet helemaal bekend met de policy's e.d.?

Mischien raadzaam om hem een vriendelijk mailtje te sturen met vriendelijke uitleg over de manier van posten op de frontpage?

Edit: ach kijk nu, de user geeft aan al 105 jaar oud te zijn :P
Mischien last van ouderdomsverschijnselen als dementie :o

[ Voor 14% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 05-12-2005 09:23 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle begin is moeilijk ;)
Om te voorkomen dat het leidt tot verstoring van de eigenlijke reacties heb ik de reactie verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:40:
Alle begin is moeilijk ;)
Om te voorkomen dat het leidt tot verstoring van de eigenlijke reacties heb ik de reactie verwijderd. :)
Heh jammer.

Ik vond de reactie met (quote from memory, don't beat me up for it):
"De irrelevantie van je reactie is verbijsterend" toch echt wel een +2 Grappig waard hoor :)

En ligt het aan mij of worden er tegenwoordig sneller reacties verwijderd? Ik ben een poosje (1 jaar+) weggeweest, maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er nu meer word ingegrepen door de frontpage admins m.b.t. moderaties en "verkeerde" reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Er worden zelden reacties verwijderd, in dit geval hoorde deze reactie echter niet als reactie in de nieuwspost thuis.

Nog steeds verwijderen we zo min mogelijk posts. Wat je waarschijnlijk opvalt is dat we de laatste paar maanden meer editten. Dit is het gevolg van de laatste ontwikkelingen van de P2P netwerken en de licentierechten op muziek en films, de nieuwsposts hierover komt het iets vaker voor. Helaas komen er dan ook weer links naar site's waar wel warez is te downloaden, dit soort links staan we in de reacties niet toe en we editten deze links dan ook weg.

Daarnaast proberen we off-topic reacties als moderatie-kritiek of spel- en typfoutjes via een edit in de reactie naar /TMF en /FA, waar dergelijk reacties thuis horen, te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Longbeard schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:30:
Er worden zelden reacties verwijderd, in dit geval hoorde deze reactie echter niet als reactie in de nieuwspost thuis.

Nog steeds verwijderen we zo min mogelijk posts. Wat je waarschijnlijk opvalt is dat we de laatste paar maanden meer editten. Dit is het gevolg van de laatste ontwikkelingen van de P2P netwerken en de licentierechten op muziek en films, de nieuwsposts hierover komt het iets vaker voor. Helaas komen er dan ook weer links naar site's waar wel warez is te downloaden, dit soort links staan we in de reacties niet toe en we editten deze links dan ook weg.

Daarnaast proberen we off-topic reacties als moderatie-kritiek of spel- en typfoutjes via een edit in de reactie naar /TMF en /FA, waar dergelijk reacties thuis horen, te sturen.
Ik had nog niet aan die P2P onzin en zo gedacht. Die is inderdaad weer vaker in het nieuws tegenwoordig en dan kun je ook echt aan het modereren blijven in die draadjes. Om over de links nog niet te spreken inderdaad.

Misschien dat dat het is, het viel me gewoon op dat er wat actiever gemodereerd werd door de frontpage admins zeg maar. Kan ook toeval zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:53

botoo

💀 too old to die young

Hoi 'old' Mec :)
Neehoor de reacties worden niet sneller verwijderd dan vroegâh, zoals Floppus zelf ook al aangeeft: 'Alle begin is moeilijk' en dat geld ook voor een verse FPA }>.
An sich had de reactie wmb niet getrashed hoeven te worden, maar hij was idd wel dermate offtopic (sterker nog, ik vermoed dat 'ie domweg verkeerd geplaatst is) dat je hooguit een verdere offtopicdiscussie zou krijgen met loze opmerkingen en goedbedoelde offtopic hints, en dat troubleert het nieuwsitem ongewenst.

Enneuh, wb :)
* botoo geeft /me een stoel bij de verwarming en ketent z'n enkels aan de cv buis vast :P
Niet meer weglopen hé }> ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, bedankt botoo.

Enne, Floppus: dat is toch dat irritante ventje die me steeds loopt te verbeteren in de s-ata draad? Maar goed dat ik aan de cv vast zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X Sorry, laat het nou net zo zijn dat ik het afgelopen jaar behoorlijk onderzoek heb gedaan naar dit soort dingen omdat ik een SATA gebaseerde fileserver en backupserver wilde bouwen :P
Pagina: 1