Toon posts:

[ADSL] Wanadoo Family te hoge ping

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb sinds kort Wanadoo family (4mbits binnenkort 20mbits) snel genoeg dus. Ik game nogal veel online maar wat blijkt nu. Sinds dat ik family heb is er GEEN ENKELE server te vinden onder de 50 ping. In geen enkele game. Alles zit op of boven de 50ping. Dit is nogal raar omdat ik met de vorige adsl (wanadoo lite 1.6 mbits) wel altijd goede pings had ( +/- 20).

Even een paar specificaties

Wanadoo Family downstream 4488 Kb upstream 336 Kb
Via Modem: Livebox
Ingang computer: Netwerkkaart
Aantal computers in netwerk: 2

Ik heb alle inet gebruikende programma's afgesloten zoals msn, virusscanner en ik heb zelfs getest zonder firewall. Niets bracht veranderingen op. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen (ow btw ook getest op virussen via norton en spybot).

Verwijderd

Topicstarter
ow nog ff vergeten. Ik heb ook nog de andere computer van het netwerk afgesloten om te kijken of het daar aan lag en ik heb verschillende kabels gebruikt!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zet het eens in de bestaande Wanadoo thread gaarne. Anders wordt het zo'n zooitje.

Je upstream baart al zorgen en zal vast komen omdat je Livebox niet direct op je ISRA punt is aangesloten met een kort kabeltje. Zal vast een toestel, alarmsysteem of iets tussen je hoofdaansluiting van je telefoonlijn (ISRA) en je LiveBox zitten.

Of een enorm lange lijnlengte zou ook kunnen. Een beroerde lijn geeft veel errorcorrectie en dus hogere latency.

[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 05-12-2005 16:44 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.