Xbox360 kopen of wachten op de PS3???

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Halllo
De Xbox360 is een paar dagen uit.

Nu is mijn vraag moet ik deze kopen of beter wachten op de PS3?

Ik heb nooit een console gehad dus ik heb er geen ervaring mee.

En ken ik een monitor aansluiten op de PS3 wat de Xbox360 ook ken?

En wat is de datum wanneer de PS3 uit komt?
En ken ik de PS3 al bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
jij bent lief! O+

Maar al die vragen, waar je met wat zoeken op Google en/of de "GoT search"ook uit komt! Dat wordt hier gewaardeerd want niet iedereen vind je zo maar lief!

En tja, je kan altijd wachten, tot je dood bent. Maar dan kun je niet meer spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 05-12-2005 00:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Dat lijkt me inderdaad wel de belangrijkste feature van een console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46
Zoek eens met Google bijv. Daar 'ken' je vast wel wat mee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:10:
[...]

Dat lijkt me inderdaad wel de belangrijkste feature van een console!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
Evertt schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:02:
Halllo
De Xbox360 is een paar dagen uit.

Nu is mijn vraag moet ik deze kopen of beter wachten op de PS3?

Ik heb nooit een console gehad dus ik heb er geen ervaring mee.

En wat is de datum wanneer de PS3 uit komt?
En ken ik de PS3 al bestellen?
Dat moet je zelf beslissen. Wij kunnen niet bepalen wat jou voorkeur is. Waarom zou je wachten? Grapichs zullen niet schrikbarend veel beter zijn van de PS3. Het enige wat er gebeurt is dat de prijs omlaag zal gaan van de Xbox360. Waarom ga je niet even langs de mediamarkt en test je hem daar even. Ik kan je alleen verzekeren dat hij overal is uitverkocht en hij pas half Januarie weer wordt verkocht. Zelf dat ik eerst dat het een beetje overdreven was allemaal, maar ik ben bij veel winkels langsgeweest om te vragen of ze hem op voorraad hadden maar overal begonnen ze vriendelijk te lachen :Z. De PS3 gebruikt dezelfde HD als Xbox 360, dus ja.

PS3 is nog niet te bestellen, volgens mij is de werkelijke launchdatum nog niet eens bekend, al dacht ik dat hij ergens rond 2006 Juni hier uitkwam. Japan natuurlijk eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal ze pc monitor bedoelen :)

Ja je KEN idd wel eeuwig blijven wachten, volgens mij zullen die 2 consoles bijzonder weinig voor elkaar onderdoen. Dus waar je in principe voor moet gaan kijken en afvragen bij jezelf is: welke exclusieve spellen komen er voor die console uit die voor mij echt de moeite zijn. Denk dan aan Halo 3 voor de 360 en Metal Gear voor de PS3, dat soort dingen. Want veel titels zijn tog wel multiplatform. Het is nu natuurlijk heel verlijdelijk om mee te gaan in de hype, ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Het is net zoals nu bij de PS2 en de XBOX zo dat het echt je persoonlijke voorkeur is. Ik persoonlijk geef de voorkeur aan de xbox, anderen zweren bij de PS2. Er zijn naar mijn mening 3 belangrijke eigenschappen: De games, De controller en de speciale eigenschappen (extra functies, opslagmedia, uiterlijk van het apparaat). Zoek hier de juiste verhouding in en je hebt de console naar keuze ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

STIMPPYYY schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:13:
[...]

Dat moet je zelf beslissen. Wij kunnen niet bepalen wat jou voorkeur is. Waarom zou je wachten? Grapichs zullen niet schrikbarend veel beter zijn van de PS3. Het enige wat er gebeurt is dat de prijs omlaag zal gaan van de Xbox360. Waarom ga je niet even langs de mediamarkt en test je hem daar even. Ik kan je alleen verzekeren dat hij overal is uitverkocht en hij pas half Januarie weer wordt verkocht. Zelf dat ik eerst dat het een beetje overdreven was allemaal, maar ik ben bij veel winkels langsgeweest om te vragen of ze hem op voorraad hadden maar overal begonnen ze vriendelijk te lachen :Z. De PS3 gebruikt dezelfde HD als Xbox 360, dus ja.

PS3 is nog niet te bestellen, volgens mij is de werkelijke launchdatum nog niet eens bekend, al dacht ik dat hij ergens rond 2006 Juni hier uitkwam. Japan natuurlijk eerder.
Er komt heus nog wel een lading binnen vóór kerst 2005 hoor. Meerdere winkelketens bevestigd.
Launchdate van PS3 is twijfelachtig. Mss wel 2007, maargoed.
Ben meer benieuwd naar de prijs van dat ding ":P, bepaal dan wel of ik wacht of niet

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 05-12-2005 00:36 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je gelijkt hebt, dan ga ik nog ff snel gebruik maken van deze aanbieding: http://www.teleshop-online.nl/ :P

Maar zal wel niet, de mensen nu nu naast de pot hebben gepist met hun pre-order kitje krijgen nu natuurlijk voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 19:00
Ik zwoer altijd bij PlayStation(2). Maar nu heb ik een XBOX360, en ik ben PlayStation2 online gewend... de integratie van internet in de XBOX360 is gewoonweg geweldig. Als PlayStation3 zoals de geruchten gaan geen Live systeem gaat maken zoals XBOX deze kent, zie ik het zwaar in. Dit vind ik overigens ook het grote voordeel van de 360, maar... de PS3 is nog niet veel over bekend.

Als je twijfelt zou ik nog een half jaar wachten tot er meer bekend is over de PlayStation3... Maar zelfs als PlayStation2 veteraan heb ik nog geen spijt van me aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je kan tog ook haast geen spijt hebben van zo'n aankoop. Ook al zou je het qua games zeg maar een beetje tegen vallen, denk het niet, maar zou kunnen natuurlijk, dan nog is 400 euro natuurlijk absoluut geen geld als je kijkt wat voor componentne er allemaal voor dat ding zijn gebruikt. Ik bedoel, enkel de GPU die erin zit zou zo al 500 euro kosten, mocht er een desktop variant van verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:48:
Nee je kan tog ook haast geen spijt hebben van zo'n aankoop. Ook al zou je het qua games zeg maar een beetje tegen vallen, denk het niet, maar zou kunnen natuurlijk, dan nog is 400 euro natuurlijk absoluut geen geld als je kijkt wat voor componentne er allemaal voor dat ding zijn gebruikt. Ik bedoel, enkel de GPU die erin zit zou zo al 500 euro kosten, mocht er een desktop variant van verschijnen.
Of te wel het is 400 euro weggooien als je er niets aan vind. Beetje nutteloos als ik het zo kan zien.

Voor de ts. Wacht lekker even. Moet je zowizo wel aangezien de 360 de komende tijd uitverkocht zal zijn :P Maar wacht en kijk wat er aan gaat komen en koop wat je leuk vind.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je er nou niks aan vinden, als je gamen leuk vindt :? Dan moet je uberhaupt geen console aanschaffen. Er zit vast wel iets tussen het spelaanbod wat je aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:55:
Hoe kan je er nou niks aan vinden, als je gamen leuk vindt :? Dan moet je uberhaupt geen console aanschaffen. Er zit vast wel iets tussen het spelaanbod wat je aanspreekt.
Jep :Z

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedtijd voor jou :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Wat ik dus bedoel is dat de xbox 360 naar een bepaalde doelgroep gaat. Als je dat leuk vind dan moet je hem zeker uitproberen. Maar er zijn mensen die andere dingen leuk vinden. Dan kan je beter even afwachten op wat andere je kunnen bieden kwa console. De xbox is een leuk dingetje maar zeker geen dingetje wat iedereen zijn gedachtegang zal aanspreken.

Dus om zomaar 400 euro uit te geven aan iets wat je niet eens zeker weet om te willen is behoorlijk zonde.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze discussie kunnen we nog niet voeren, aangezien er nog te weinig bekend is over de PS3.

Het enige wat je nu na kan gaan is of de Xbox 360 iets voor je is of niet. Is dat het niet? Dan kan je beter wachten op de andere consoles.

Totdat er wel een vergelijking te trekken is (alhoewel dat nooit makkelijk zal zijn), weren we dit soort topics liever :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.