Windows installeren op laptop zonder drives.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb een compaq armado 4210t laptop, maar deze heeft geen diskettestation of cd-romspeler. Nus wil ik hier graag windows op installeren. Hoe kan dit dan. Hij heeft ook geen usb. Wat hij heeft: compoort, printerpoort en netwerkaansluiting.

Ik zou het graag willen zonder onderdelen te moeten kopen. Voor de com en printerpoort heb ik niets. Als het iets met de netwerkaansluiting is zou het nog wel lukken.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
nou dan kun je vast op google of met de got search wel iets vinden over het installen van windows via netwerk etc etc

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:43
Waarschijnlijk wil je er Win98 SE op hebben ofzo?
Het makkelijkst is de HD eruit halen. Met een speciale adapter op je pc aansluiten. De Win98 map van CD naar de HD kopieëren (plus de files die je nodig hebt om te booten (command.com)). HD weer terug en setup draaien.

Je hebt dan wel een adapter nodig. Verder kun je dit ook wel vinden via de Search of Google.

• DutchKid
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-03 18:53
Netwerkinstallatie, maar moet wel ondersteund worden in de BIOS.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 15:17
Als je in de buurt van amersfoort woont kan je van mij wel een laptop-hdd adaptortje lenen, dan kan je die schijf gewoon in je normale pc hangen, formatteren, bootable maken, win98 map kopieren en gaan met die banaan.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-03 17:16

houthakker

Poehé

idd, kijk of hij bootb of liever nog pxe ondersteund. Je kunt dan via een server of programmatje (dhcp + tftp) je laptop booten.

Specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Felixje,

Ondanks dat je een 'interessant' probleem hebt, ben je hier niet uniek in :) Zoals je al erg veel vaker is verteld, vinden wij het belangrijk dat je in je topic start opneemt wat je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan hebt. Dat mis ik in dit topic :)

Omdat je topic titel ook nog eens niet voldoet - blijkt hiermee voldoende dat je je nogmaals niet aan de policy houd, en dan gaat dit topic dicht bij mensen met een verleden als de jouwne :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.