Projectvertegenwoordiger Rosetta

Pagina: 1
Acties:

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 21:02

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Omdat we vanwege het feit dat we steeds meer projecten hier op /5 gaan krijgen zullen we straks meer PV's nodig hebben en is het ondoenlijk is om elke keer verkiezingen te houden. Dat willen we dus anders gaan aanpakken:

Geen vacature topics meer.

Als er geen faq is, is de eerste die er 1 maakt en het wil worden pv.

Als er al een pv voor is zal er een onderbouwde mail naar hoofd-pv worden gestuurd waarom hij/zij het beter kan. Dit wordt daarna voorgelegd aan huidige pv.

Indien bovenstaande niet van toepassing is zal hoofd-pv zelf op zoek gaan naar pv.

Kristof is de eerste die via de bovenstaande manier PV geworden is. Vanaf nu is hij "PV Rosetta". Have fun :)

vragen?

Verwijderd

Goeie keus, lijkt me _/-\o_
Feli Kristof :Y)

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kristoff is een hele goede keuze denk ik. Met name in de beginfase voor veel info gezorgd!

Kristoff, heel veel plezier en succes gewenst!!

Mooooooeeeee......

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 16:34

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Naast dat ik Kristof wel een goede keuze vindt voor PV-er (Gefeliciteerd!!) vind ik het wel een beetje vreemde formulering. Degene die als eerste de FAQ maakt is meteen PV, tenzij hij het niet wil

Je haalt er een stemmingsronde mee weg, wat ik ook niet noodzakelijk vind maar je kan jezelf toch ook solliciteren naar het PV-schap in een draadje??? Persoonlijk vind ik het beter als iemand het zelf aankaart om PV-er te worden dan dat je eerst een FAQ moet gaan schrijven.

Goedemorgen overigens :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Er was mij een tijdje geleden gevraagd of ik het zag zitten om PV te worden van R@h.
Ik heb toen gezegd dat ik me best kandidaat wilde stellen.

Ik neem aan dat jullie nog een woordje van mij verwachten... Bij deze dus:

Rosetta én BOINC zijn ook voor mij ook nieuw. Anderen hier hebben reeds ervaring met BOINC (van seti of dergelijke). Ik zal mijn best doen om de mensen met vragen zo goed mogelijk verder te helpen én uiteraard zo veel mogelijk volk op rosetta te krijgen >:)
Ik reken natuurlijk ook op iedereen om hier op /5 in de DPCHs een zo levendig mogelijke groep te maken, net zoals we dat gewoon zijn (waren) voor FaD.

Verder doe ik mijn best om Rosetta@home ook zo snel mogelijk op de frontpage op wdo te krijgen, alsook een mooie link naar de FAQ. Wat de deze laatste betreft, zet ik het in de planning om deze ook verder uit te bouwen (waarbij ik dus ook input/commentaar/hints/... van jullie kant verwacht ;) ).

Met de hoop dat er regelmatig nieuws van het Rosetta-front komt, wil ik proberen om deze zo snel mogelijk naar jullie door te spelen via posts in /5 en eventueel kleinere nieuwtjes via een plan op wdo.

Zoals iedereen weet staat of valt een project niet enkel met een PV, maar zijn het de leden die het hem doen. Vanzelfsprekend hoop ik dat iederen R@h'er zo veel mogelijk power hierop krijgt (FreeDC staat nog veraf, maar er zal/moet een dag komen dat DPC #1 staat).

Moest er een probleem zijn, heb je een nieuwtje gevonden dat buiten mijn aandacht geslipt is, een idee om R@h nog meer te promoten, of nog andere dingen, kan je me steeds bereiken via
kristof@dutchpowercows.org oftewel rosetta@dutchpowercows.org

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

gefeliciteerd Kristof!!
Kristof schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:32:
Er was mij een tijdje geleden gevraagd of ik het zag zitten om PV te worden van R@h.
Ik heb toen gezegd dat ik me best kandidaat wilde stellen.

Ik neem aan dat jullie nog een woordje van mij verwachten... Bij deze dus:

Rosetta én BOINC zijn ook voor mij ook nieuw. Anderen hier hebben reeds ervaring met BOINC (van seti of dergelijke). Ik zal mijn best doen om de mensen met vragen zo goed mogelijk verder te helpen én uiteraard zo veel mogelijk volk op rosetta te krijgen >:)
Ik reken natuurlijk ook op iedereen om hier op /5 in de DPCHs een zo levendig mogelijke groep te maken, net zoals we dat gewoon zijn (waren) voor FaD.

Verder doe ik mijn best om Rosetta@home ook zo snel mogelijk op de frontpage op wdo te krijgen, alsook een mooie link naar de FAQ. Wat de deze laatste betreft, zet ik het in de planning om deze ook verder uit te bouwen (waarbij ik dus ook input/commentaar/hints/... van jullie kant verwacht ;) ).

Met de hoop dat er regelmatig nieuws van het Rosetta-front komt, wil ik proberen om deze zo snel mogelijk naar jullie door te spelen via posts in /5 en eventueel kleinere nieuwtjes via een plan op wdo.

Zoals iedereen weet staat of valt een project niet enkel met een PV, maar zijn het de leden die het hem doen. Vanzelfsprekend hoop ik dat iederen R@h'er zo veel mogelijk power hierop krijgt (FreeDC staat nog veraf, maar er zal/moet een dag komen dat DPC #1 staat).

Moest er een probleem zijn, heb je een nieuwtje gevonden dat buiten mijn aandacht geslipt is, een idee om R@h nog meer te promoten, of nog andere dingen, kan je me steeds bereiken via
kristof@dutchpowercows.nl oftewel rosetta@dutchpowercows.nl
_/-\o_

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Succes Kristof!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• rblok
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Gefeliciteerd Kristof!! _/-\o_

Walking on water and developing software from a specification are easy if both are frozen. - Edward V Berard

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 16:11

mcB

En nu officieel: Gefeliciteerd en veel succes Kristof _/-\o_

Strix (Skullflame)

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Om niet hetzelfde te zeggen als mijn voorganger:

Veel succes en gefeliciteerd Kristof _/-\o_

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Goede keuze. Succes Kristof :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Goe gedaan jochie _/-\o_ , veel suc6.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sukses, die project lijkt me nog beter dan FAD.

Hopelijk hou je de kudde een beetje op orde zonder ons met een lasso te behelpen. :P

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Succes Kristof, dat je er iets moois van mag maken :)

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Gefeliciteerd met de erkenning voor het werk dat je toch al deed. Goed werk zeg.

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Verwijderd

gefeliciteerd Kristof _/-\o_

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
....en ik lees in het cureseekersforum dat je ook nog eens een kwart eeuw oud bent geworden..... Dus bij deze nogmaals een felicitatie!!

Mooooooeeeee......

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025

Tootoo

Folding extremist

Goed gedaan Kristof :) Werkelijk een prima prestatie :P

Maarre.... via deze constructie kan ik dus nu ook jouw taak als PVer overnemen SandStar? :P

Folding@home

• APClll
  • Laatst online: 13:45

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Veel plezier met je zojuist verkregen functie! _/-\o_

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 21:02

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Tootoo schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:18:
Goed gedaan Kristof :) Werkelijk een prima prestatie :P

Maarre.... via deze constructie kan ik dus nu ook jouw taak als PVer overnemen SandStar? :P
yup, als jij met argumenten kan aantonen dat je het beter kan en geschikter bent.
Ik zie je mail wel komen :P

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-01 08:23

BwO

Up The Irons!

w00t Kristof 4 president ;)
Onze kersverse PV is toevallig ook nog eens jarig!!!
Gefeliciteerd man

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 10:28

ScSi

Belg.

Taart en gebak voor Kristof!!
Proficiat met je PV-erschap, dat je mag verder doen op dit elan!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Feli en euh nogmaals feli :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08-2025
Gefeliciteerd Kristof. Ook jij hebt inmiddels veel tijd in dit project gestoken, en dat is ook wel een _/-\o_ waard. :)

Verwijderd

Kristof schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:32:

Goed werk Kristoff, chapeau voor je inzet!!
Dat R@h een knal project gaat worden is duidelijk
Als je al ziet hoeveel leden er al achter staan. Als we nog wat meer Schaapjes over de dam kunnen brengen kan het feest helemaal niet meer op!

Unused cpu cycles transfer to: /dev/null Danooontje P o w e r r r r rrr
Lets kick some Synergy, Xpc, Free-dc dudes!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:53:
[...]
Als we nog wat meer Schaapjes over de dam kunnen brengen kan het feest helemaal niet meer op!
En ik maar denken dat het koeien moesten zijn...

Folding@home

Verwijderd

Tootoo schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:08:
[...]

En ik maar denken dat het koeien moesten zijn...
haha ik refereer hier eigenlijk naar het DPC[Fokschaap] team
Maar dat is misschien iets te veel }:O jargon :P

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:14:
[...]

We houden het er gewoon op: alle soorten dieren moeten maar gewoon komen :P Aapjes, konijntjes, zandsterren (zijn dat wel dieren?), schapen, koeien, noem maar op :P

Folding@home

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 16:59
Kristof veel suc6 ermee!
Volgens mij een hele goede pv!! :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:14:
[...]

Niet teveel van die schapen hoor, ze hebben FaD al gewonnen, eerst weer leuk geweest ;)

:D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Goeie moed Kristof.
Dat je 't lang mag volhouden, want dit project loopt voor eeuwig en drie dagen, dat wist je toch? :P

Verwijderd

JustMe_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:42:
[...]

Niet teveel van die schapen hoor, ze hebben FaD al gewonnen, eerst weer leuk geweest ;)

:D
Haha, well..... jullie hebben al een bescheiden voorsprongetje 8)

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 16:11

mcB

Dat hadden we ook op FaD. Daar hebben we ook een tijdje van de #1 mogen genieten totdat enkele schaapjes ineens het idee kregen om binnen een maand op #1 te willen staan. Ons voorsprongetje zegt in dit geval dus niets.

Strix (Skullflame)

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-02 21:16

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Kristof, veel plezier met je pv-schap. ;)
Kristof
DPC PV BOINC Rosseta
Maar wie heeft Rosetta in je GoT ondertitel verkeerd geschreven? 8)7

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Kristof
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Grubeater schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 03:14:
Maar wie heeft Rosetta in je GoT ondertitel verkeerd geschreven? 8)7
Hmmm je hebt gelijk! Had ik zelfs nog niet opgemerkt :X
Ik zal zodadelijk wel iemand gaan schoppen :o

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Pagina: 1