Toon posts:

Hotmail naar 250MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 september een MSN Hotmail account. Ik kreeg 25MB opslag en bij de registratie stond dat dit na 30 dagen werd verhoogd naar 250MB. We zijn nu 3 maanden verder en nog steeds heb ik maar 25MB.

Ik heb MSN gemaild, maar ik kreeg een vaag antwoord dat ik nog maar moest wachten. Enkel snap ik het niet, echt iedereen heeft 250MB. Ik heb een 2de account aangemaakt en na iets meer dan 30 dagen had ik 250MB. Ik zit op het moment erg krap met mijn ruimte. Een switch naar bijv. Gmail is nog niet mogelijk wegens bepaalde redenen.

Mijn vraag is nu, zijn er meer mensen die nog 25MB hebben, en het adres al een lange (lees meer dan 3 maanden) tijd hebben? Ik vind het toch wel erg lang duren, en MSN is er heel vaag over.

Met de search en Google heb ik niks kunnen vinden, ook niet in de discussie groepen.

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-02 22:23
Als je het echt hard nodig heb kan je wel op google zoeken. Daar kom je wel achter hoe je het snel naar 250MB kan krijgen. Ik heb het toen ook gedaan. Toen was het nog 2MB.

edit had het niet goed gelezen. Maar als je google zoekt. Krijg ik de eerste link al raak.
http://www.google.nl/search?q=hotmail+naar+250MB

[ Voor 31% gewijzigd door Calamor op 04-12-2005 23:18 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is gratis, waar 'zeur' je over? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

pven schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:19:
Het is gratis, waar 'zeur' je over? :?
Deze discussie is ook wel vaker gevoerd. Tuurlijk is het gratis maar als andere mensen enzo het wel krijgen. Als niemand het nou kreeg moet je niet zeuren maar nu ;)

Verwijderd

Topicstarter
Calamor schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:16:
Als je het echt hard nodig heb kan je wel op google zoeken. Daar kom je wel achter hoe je het snel naar 250MB kan krijgen. Ik heb het toen ook gedaan. Toen was het nog 2MB.

edit had het niet goed gelezen. Maar als je google zoekt. Krijg ik de eerste link al raak.
http://www.google.nl/search?q=hotmail+naar+250MB
Die tip heb ik al geprobeerd, maar niks.

@pven

Ik zeg toch niet dat Hotmail een slechte service is, ik vraag me alleen af of ik die 250MB nog wel krijg. Verder heb ik niks slechts over Hotmail te zeggen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn opmerking is niet negatief bedoeld, vandaar de quotes, maar ik vind het zo raar om hier een topic over te openen. Bij Gmail was dat ook het geval toen ze aan het upgraden waren naar 2GB, mensen met 1Gb 'zeurden' (wederom met quotes ;)) toen ook dat het lang duurde.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Het is nu 4 dec. bijna 5 dus net 3 maanden voorbij 3 sep. en je gaat dan zo snel al lopen 'klagen' bij msn dat die upgrade nog niet is doorgevoerd in een weekend nog wel, wel netjes dat ze dan een mail sturen in het weekend :)

En waarom zou je geen gmail account kunnen maken? Die hotmail account zal niet 123 verlopen, ondertussen kun je mail dat binnenkomt op hotmail een reminder sturen dat je naar gmail bijvoorbeeld bent verhuist?

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:12:
Mijn vraag is nu, zijn er meer mensen die nog 25MB hebben, en het adres al een lange (lees meer dan 3 maanden) tijd hebben? Ik vind het toch wel erg lang duren, en MSN is er heel vaag over.
* phYzar steekt vinger op

Een van de eersten die naar 25 ging, en nooit verdere upgrade gekregen. Lig er niet wakker van, tis alleen maar voor spam en msn. Mocht je echt naar GMail willen heb ik nog een stuk of 100 invites beschikbaar :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:43:
Het is nu 4 dec. bijna 5 dus net 3 maanden voorbij 3 sep. en je gaat dan zo snel al lopen 'klagen' bij msn dat die upgrade nog niet is doorgevoerd in een weekend nog wel, wel netjes dat ze dan een mail sturen in het weekend :)

En waarom zou je geen gmail account kunnen maken? Die hotmail account zal niet 123 verlopen, ondertussen kun je mail dat binnenkomt op hotmail een reminder sturen dat je naar gmail bijvoorbeeld bent verhuist?
Waar staat dat ik in het weekend heb gemaild? Ik heb donderdag gemaild en vrijdag een reactie gekregen. Ik geloof niet dat die 2 dagen in het weekend vallen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:52:
[...]

Waar staat dat ik in het weekend heb gemaild? Ik heb donderdag gemaild en vrijdag een reactie gekregen. Ik geloof niet dat die 2 dagen in het weekend vallen :)
Dan moet 1 van ons leren tellen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan 3 maanden "ongeveer". Pff niks beters te doen?

Maar nu weer ontopic.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Op de Hotmail login pagina:
*250MB inbox available only in the 50 United States, District of Columbia, and Puerto Rico. Eligible Hotmail users will first receive 25MB at sign-up. Please allow at least 30 days for activation of your 250MB storage to verify your e-mail account and help prevent abuse. Microsoft Corporation reserves the right to provide 250MB inbox to free Hotmail accounts at its discretion.
Ik krijg bij dit topic een 'dubbeltje-op-de-eerste-rang' gevoel. Betaal anders € 19.95 per jaar voor een Hotmail Plus abonnement en je hebt 2GB.

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:12:
Ik heb sinds 3 september een MSN Hotmail account. Ik kreeg 25MB opslag en bij de registratie stond dat dit na 30 dagen werd verhoogd naar 250MB. We zijn nu 3 maanden verder en nog steeds heb ik maar 25MB.

Ik heb MSN gemaild, maar ik kreeg een vaag antwoord dat ik nog maar moest wachten. Enkel snap ik het niet, echt iedereen heeft 250MB. Ik heb een 2de account aangemaakt en na iets meer dan 30 dagen had ik 250MB. Ik zit op het moment erg krap met mijn ruimte. Een switch naar bijv. Gmail is nog niet mogelijk wegens bepaalde redenen.

Met de search en Google heb ik niks kunnen vinden, ook niet in de discussie groepen.
Ik heb vorig jaar rond deze tijd ervan gehoord dat je hotmail kon upgraden naar 25MB dmv postcode enzo, dit heb ik toen gedaan en na 30 dagen zou ik ook 250MB krijgen.. Bijna iedereen die ik ken heeft die 250MB gekregen, maar mijne hangt nog steeds op 25MB :?
Niet dat ik het erg vind want ik gebruik hotmail niet meer, het account waarop ik dat heb toegepast is nu iets van 3 of 4 jaar oud..
Heb er nu ook al n half jaar ofzo niet meer op gekeken :P

edit: Even gekeken, Mailbox usage 250MB, 150 nieuwe emails enzo :P

Blijkbaar duurt het dus nogal n tijdje +)

[ Voor 5% gewijzigd door h3ll op 05-12-2005 01:22 ]

Verwijderd

Destijds heb ik het via de 'ik-woon-in-de-VS-truc' gedaan en dat is direct gelukt. Daarna alles weer op de Nederlandse instellingen gezet en ik heb nog steeds 250MB. Hotmail gebruik ik alleen voor rommel en msn, voor de rest eigenlijk GMail. Wel vreemd dat je nog niet ge-upgrade bent overigens.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ryan666 schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:19:
[...]

Ik heb vorig jaar rond deze tijd ervan gehoord dat je hotmail kon upgraden naar 25MB dmv postcode enzo, dit heb ik toen gedaan en na 30 dagen zou ik ook 250MB krijgen.. Bijna iedereen die ik ken heeft die 250MB gekregen, maar mijne hangt nog steeds op 25MB :?
Niet dat ik het erg vind want ik gebruik hotmail niet meer, het account waarop ik dat heb toegepast is nu iets van 3 of 4 jaar oud..
Heb er nu ook al n half jaar ofzo niet meer op gekeken :P

edit: Even gekeken, Mailbox usage 250MB, 150 nieuwe emails enzo :P

Blijkbaar duurt het dus nogal n tijdje +)
Haha hier exact het zelfde verhaal, dat heeft idd een vlinke vlinke tijd geduurt zeg, dat heeft MS zeker uit wraak later gedaan ;)

Weet iemand trouwens hoe dat met de outlook support zit, dat zouden ze er toch uit halen al paar maanden terug maar voor als nog werkt het nog steeds en hoor je er nooit meer wat over.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig kreeg ik net een bericht van MSN dat ze opnieuw naar mijn account hadden gekeken, en dat ze ook niet wisten waarom mijn account nog steeds op 25MB stond. Ze hebben per direct een wijziging in mijn account gemaakt. Na opnieuw inloggen heb ik nu ook 250MB.

Zeer netjes opgelost van MSN. Weer iemand gelukkig op deze wereld. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 19:01 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zeer netjes van ze :)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

phYzar schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:50:
[...]

* phYzar steekt vinger op

Een van de eersten die naar 25 ging, en nooit verdere upgrade gekregen. Lig er niet wakker van, tis alleen maar voor spam en msn. Mocht je echt naar GMail willen heb ik nog een stuk of 100 invites beschikbaar :P
Als je er eentje kan missen, dan graag mailen :P ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ik heb hetzelfde "probleem"

heb al jaren hotmail, is nu al tijdje 25MB, maar geen 250MB. Heb msn daarover gemaild. ze zouden er wat aan doen. Dat was 3 maanden geleden of sow, heb nog altijd 25MB.
Heb toen dat postcode trucje ook geprobeerd. helpt niet....

'k zal msn nog es mailen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1