Toon posts:

Aggut iemand vind me niet aardig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mn beide postings in de microsoft adverteert met BSOD thread zijn van +1 naar 0 gemod als zijnde 'overgewaardeerd'. Erm... dit is niet gedaan met het oog op de inhoud want het waren serieuze postings. Maw: er loopt iemand te etteren.

Adjes kunnen kijken wie dat was. Gaarne kielhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ttr (to the rescue)

K*t, ik had beide al een + gegeven in een eerdere vlaag van modwaanzin.

Ik ben het met je eens, daarom had ik ze al op + gezet, ik hoop dat er een adje wakker is die (mischien) iets creatiefs kan ondernemen.

Stelletje kleuters, het zal wel weer een anti-MS uiting zijn geweest :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip]ach, laat ook maar zitten[/knip]

Anywayz, ik heb er weer wat punten tegenaan geslingerd...

Waarom heb ik nou het gevoel dat je af en toe met je vinger een gat in een lekkende dijk probeerd te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou graag commentaar willen geven, maar die U^%$&^$%^& K*t laptop (merk-hardware) met win2k crashed weer 's om de 5 minuten.

Overigens is overbodig nogal lastig na te gaan omdat je dan ale voorgaande reacties moet lezen, en dat zijn nogal lappen tekst.

Algemene niveau bevalt mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hoeven niet hoger dan 1 hoor. Dan zijn ze voor de meesten wel zichtbaar. Op +0 ziet lang iedereen ze niet, en dat is niet de bedoeling. +x, x>1 is leuk, maar ach, spendeer die waardevolle modpoints maar om de trolls in die thread de kop in te drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 14:49 schreef Otis het volgende:
Ze hoeven niet hoger dan 1 hoor. Dan zijn ze voor de meesten wel zichtbaar. Op +0 ziet lang iedereen ze niet, en dat is niet de bedoeling. +x, x>1 is leuk, maar ach, spendeer die waardevolle modpoints maar om de trolls in die thread de kop in te drukken ;)
waarom deze post dan :?

ze stonden namelijk op 2 en zijn met -1 overgewaardeerd naar 1 gegaan. (dus niet naar nul wat je beweert in de titel)
"aggut, iemand vind me niet aardig"
die iemand heeft je naar 1 gezet, daar waar je zelf ook vind dat je moet staan.

Anyway, nu sta je op 2.

Zal ik je dan weer naar 1 zetten? >:) (heb nog precies 2 puntjes liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flipz: toen ik deze posting plaatste stonden ze op 1-inzichtvol, maw, iemand had ze al die -1 gegeven. Aangezien ik dat een weirde actie vond, in het kader van "die mag ik niet dus gaat de score omlaag" zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Flipz zijn interne klokje is out-of-sync... :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon scherp >:)
+1 informatief in plaats van +2 vind ik voor die 2 postings best een mooie score.

99% van mijn NT crashes kwamen iig niet door hardware, maar door overbelasten. (die unix variant heeft d'r ook geen problemen mee, en werkt op dezelfde hardware) En bugs in auto's (behalve de beatle) is toch wel iets anders dan bugs in software. Ik neem aan dat je ontwerpfouten bedoelt in auto's? Die worden altijd gratis verholpen als de gebruiker er hinder van kan hebben.

Verder heeft software amper een lifecycle. Het slijt niet dus onderhouds kosten nemen niet toe. (die zijn voor NT zelfs lager dan voor winME, terwijl winME nieuwer is)

+1, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, +1: Interessant

De beoordelaar vond het gewoon geen +2 waard, maar +1. Hij/zij kan je best aardig vinden hoor :)

Anyway, life goes on

Groetjes, Flipz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar Otis over begon was vrij simpel, hij doet een aantal uitspraken die niet beoordeeld werden op inhoudelijkheid, maar op afzender. Dat lag er zo verschrikkelijk dik boven op, iemand (of meerdere iemanden) zag de naam 'Otis' en besloot die eerste twee posts direct onder de zeespiegel te modden.

That was the point... en ach, ik vind "iedereen" aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

dan moet hij dat zeggen en niet "Mn beide postings in de microsoft adverteert met BSOD thread zijn van +1 naar 0 gemod als zijnde 'overgewaardeerd'."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 22 januari 2001 11:38 schreef Zemanova het volgende:
Verder heeft software amper een lifecycle. Het slijt niet dus onderhouds kosten nemen niet toe. (die zijn voor NT zelfs lager dan voor winME, terwijl winME nieuwer is)
!!!!!!!
Bennie nie wijz of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 13:32 schreef knakworst het volgende:
dan moet hij dat zeggen en niet "Mn beide postings in de microsoft adverteert met BSOD thread zijn van +1 naar 0 gemod als zijnde 'overgewaardeerd'."
uhm:
Erm... dit is niet gedaan met het oog op de inhoud want het waren serieuze postings. Maw: er loopt iemand te etteren.
was voor mij duidelijk genoeg...
Pagina: 1