Hallo,
Vandaag heb ik bij de mediamarkt een mio 269 navigatie systeem gekocht. daar vertelden ze me dat je geen SD kaart meer nodig had met de nieuwe software die erbij zat.
Nu zit ik hier een beetje te knoeien met 2 dvd's
1x de software
1x de upgrade dvd (miomap v2.0)
Nu probeer ik steeds om de kaarten van europa op de navigatie te zetten er zit immers een 2,5 GB HDD in.
Maar hij geeft steeds maar aan dat ik een SD kaart nodig heb terwijl ik die niet heb, ik ben al terug gegaan naar de mediamarkt maar daar zeggen ze van ja het moet zonder die kaart kunnen.
maar ik snap het niet meer.
Nog even ter info
Als ik firewire wil upgraden heb ik SD kaart nodig
Muziek zet hij er zonder probleem op
Navigatie kan ik niet aanklikken het is zeg maar een grijs vakje.
Dus hoe zou ik me firewire kunnen upgraden naar nieuwe versie zonder die SD kaart.
Nog meer info vraag maar.
Wie kan me helpen
Greetz harm
Door een fout in de software heb ik het nu wel voorelkaar gekregen ik heb gewoon engels erbij geinstalleerd en het werkte perfect. Dus alleen NL installeren wil niet
Vandaag heb ik bij de mediamarkt een mio 269 navigatie systeem gekocht. daar vertelden ze me dat je geen SD kaart meer nodig had met de nieuwe software die erbij zat.
Nu zit ik hier een beetje te knoeien met 2 dvd's
1x de software
1x de upgrade dvd (miomap v2.0)
Nu probeer ik steeds om de kaarten van europa op de navigatie te zetten er zit immers een 2,5 GB HDD in.
Maar hij geeft steeds maar aan dat ik een SD kaart nodig heb terwijl ik die niet heb, ik ben al terug gegaan naar de mediamarkt maar daar zeggen ze van ja het moet zonder die kaart kunnen.
maar ik snap het niet meer.
Nog even ter info
Als ik firewire wil upgraden heb ik SD kaart nodig
Muziek zet hij er zonder probleem op
Navigatie kan ik niet aanklikken het is zeg maar een grijs vakje.
Dus hoe zou ik me firewire kunnen upgraden naar nieuwe versie zonder die SD kaart.
Nog meer info vraag maar.
Wie kan me helpen
Greetz harm
Door een fout in de software heb ik het nu wel voorelkaar gekregen ik heb gewoon engels erbij geinstalleerd en het werkte perfect. Dus alleen NL installeren wil niet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 23:21 ]