Toon posts:

Plextor PX-708A brand niet op 8x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aardig wat topics doorgespit maar nog geen duidelijk antwoord gevonden.

DVD brander: Plextor PX-708A
Firnware: v1.11 (Laatste)

DVD: Platinum plus
Type: DVD+R 4.7 Gb

Software:

Nero 7.0.0.0
Alcohol 120% v1.9.5
Plextools XL pro v3.02

Soms staat Buffer Underrun Proof disabled.
Deze zet ik dan aan met Plextools.

Met alcohol 120% max op 6.0x
Met nero al aardig wat dvd's verneukt door Write error.

Kon vroeger ook dvd's fikken vanaf me server (dus over het netwerk)
Eerst cache aanmaken en dan branden.
Cache gaat goed, branden gelijk fout.

Wat kan ik nog uitproberen ? testen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 19:10 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
Probeer andere media, daar zal het wel eens aan kunnen liggen. De kwaliteit van het schrijven is voornamelijk afhankelijk van het type media.

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel gaar zijn als dat het zou zijn.
Heb net 100 platinum DVD's gekocht.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
Tja ik hoor van sommige dat Platinum niet je van het is, maar heb hier zelf nog 10 Platinums liggen en heb ze vaker gebrand en ik heb nergens last van. Je hebt niet toevallig quiet operation ofzo in Plextools aangezet? Anders ligt het toch waarschijnlijk aan de media.

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 12:06
Dit probleem had ik ook met Philips DVD+R 8x schijven, exact dezelfde brander trouwens. Ik heb deze schijven altijd perfect gebruikt, maar na een bepaalde firmware update kreeg ik precies dezelfde probs als jij hebt. Heb nog veel contact gehad met support van Plex, maar die kwamen uiteindelijk niet verder dan dat ik andere media moest kopen, erg vreemd, omdat het in het verleden prima gewerkt heeft met dezelfde media.
Om een lang verhaal kort te houden, ik gebruik nu met volle tevredenheid firmware 1.04.

Verwijderd

Topicstarter
Gilly schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:56:
Dit probleem had ik ook met Philips DVD+R 8x schijven, exact dezelfde brander trouwens. Ik heb deze schijven altijd perfect gebruikt, maar na een bepaalde firmware update kreeg ik precies dezelfde probs als jij hebt. Heb nog veel contact gehad met support van Plex, maar die kwamen uiteindelijk niet verder dan dat ik andere media moest kopen, erg vreemd, omdat het in het verleden prima gewerkt heeft met dezelfde media.
Om een lang verhaal kort te houden, ik gebruik nu met volle tevredenheid firmware 1.04.
In het begin brandde ik nog 4x dvd's op 8x. (Traxdata)
Nu heb ik 8x dvd's doen ze het niet op 8x. Raar.

Ik heb daarvoor idd ook nog nooit problemen gehad.

Kan wel ff proberen met firmware 1.04. Thx

Verwijderd

Topicstarter
Met firmware v1.04 me eerste dvd op 8x gebrand.

Ik ga nog ff verder testen.

Valt me op dat soms Buffer Underrun Proof disabled is.
Dat zie ik met Plextor Info Utility.

Deze kan ik in Plextools weer op enable zetten.
Raar dat ie op disable wordt gezet elke keer als ik nero open of plextools sluit. :?

ff kijken wat het uitmaakt.
Pagina: 1