Toon posts:

Pc valt uit bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn pc (P4 2,66, 2x 512 mb kingston, P4P800, 2x 160GB Maxtor S-Ata, 1x 80 GB Maxtor P-Ata, Ati Radeon 9600 Pro, en 2 optical drives) valt een seconde na t booten uit.
Dus een seconde na ik de knop in druk, poef uit, en moet ik de schakelaar op de voeding een keer omzetten voor hij weer aan wil. Mijn voeding is een 350 Watt (Coba) die t altijd goed heeft gedaan, en is wel een beetje lichtjes voor dit systeem maarja, t werkt.
Nu hebben wij tijdens de hevige sneeuwval paar keer een flinke dip in t stroomnet gehad waardoor de pc's rebootten. Sindsdien heeft mijn pc last van bovengenoemd euvel, maar met een paar keer proberen bleef hij dan wel aan en kon ik gerust 100% load draaien en/of gamen.
Nu is het zover dat ik hem niet meer aan krijg, tenzij ik mijn 2 160 GB's loskoppel. Dus ik vermoed dat mijn voeding het gaat/aan het begeven is. Zijn jullie het eens met mijn conclusie of moet ik het toch ergens anders zoeken?
Vanmiddag toen ik ff de pc in de bios had laten staan en de pc een reboot gaf bleef hij al hangen bij t laden van de bios van de videokaart, leek wel of die helemaal weg was want er werd om een flopy gevraagd, maar nu net weer aangezet zonder de 2 hdd's en ik kom weer in de bios...
Dus is mijn voeding stervende of moet ik het meer in de richting van bijv het moederbord zoeken?

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 11:04

RainofDeath

DYUVSDFJ

Kan je toevallig een andere voeding aan je pc hangen? is het probleem weg dan is het je voeding zo niet dan moet je het ergens anders zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een oplossing, maar dan moet ik er eerst een kopen, dus wou ik eerst zeker weten dat t aan de voeding lag ;)