[XP] Dualcore Problemen

Pagina: 1
Acties:

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-03 18:14
ik heb sinds kort een Dualcore Systeem (AMD X2 4400+) en nu blijkt dat windows daarmee nogal problemen geeft: http://support.microsoft.com/?id=896256

Die problemen ondervind ik zelf ook, en bij sommige programma's fixed de driver van AMD deze problemen, maar bij anderen juist niet. Nu wilde ik de hotfix toepassen, maar ik kan deze hotfix alleen voor de engelse versie van windows XP vinden. Is er iemand die deze hotfix ook voor de nederlandse versie heeft?

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Bel microsoft even op, of email ze?, dan weet je het mischien sneller. :)
Meestal zijn deze hotfixes niet 'zomaar' ter download,en moet je er sowieso voor emailen.

[ Voor 12% gewijzigd door Timo op 04-12-2005 17:54 ]

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als ik het KB artikel goed gelezen heb is het niet afhankelijk welke taal je os draait. Dus heb je het geprobeerd om de hotfix toe te passen :?
APPLIES TO
• Microsoft Windows XP Service Pack 2, when used with:
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Windows XP Professional
• Microsoft Windows XP Tablet PC Edition 2005

[ Voor 43% gewijzigd door aReaRe op 04-12-2005 17:55 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je daarmee Riemer? Zijn er ooit wel eens multilanguage hotfixes voor XP uitgekomen :? ;)

Gewoon even MS bellen voor de Nederlandse fix, als het goed is kost het je niks, omdat het een bekend probleem is :)

[ Voor 38% gewijzigd door sanfranjake op 04-12-2005 21:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ravenger
mja ik heb de engelse versie van de hotfix wel hier, maar als ik die wil installeren, dan krijg ik een melding dat ik de patch voor de juiste taal nodig heb.

• ravenger
goed, ik heb inmiddels de nederlandse versie van Microsoft mogen ontvangen, en geinstalleerd. Mijn problemen zijn dan ook opgelost :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
ravenger schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:24:
goed, ik heb inmiddels de nederlandse versie van Microsoft mogen ontvangen, en geinstalleerd. Mijn problemen zijn dan ook opgelost :)
kan je hem misschien hosten zodat andere mensen deze ook kunnen gebruiken of is dit illegaal?

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
andreict schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:40:
[...]

kan je hem misschien hosten zodat andere mensen deze ook kunnen gebruiken of is dit illegaal?
Dit kan niet omdat die hotfixen password protected zijn. Je kan eventueel de uitgepakte hotfix posten, maar ik zou dit niet doen omdat het kan dat er wijzigingen gebeuren aan een hotfix. En het mag volgens mij ook niet.
Als je zo'n probleem hebt gewoon mailtje sturen naar microsoft met de vraag voor die hotfix van kb????? en een paar uurtjes later krijg je een linkje van de hotfix in je mailbox.
Pagina: 1