[ppc] programma's zelf maken

Pagina: 1
Acties:

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 14:38
Hallo

Ik heb net een PDA besteld, een Hp iPaq hx 2490, draait op windows 2005.
Nu vroeg ik me af, ik kan delphi programeren, en heb voor school al wat dingen moeten creeren met netwerk functies enzo. Nu leek het me mooi om vanaf mijn PDA mijn computer commandos te sturen via een delphi programma. Mijn computer doet op zijn beurt daar weer wat mee, micro controler aansturen en dat soort gein.

Nu zit ik met het probleem dat ik niet weet hoe ik een programma voor een ppc moet maken, ik heb al op internet gekeken, en daar zeggen ze dat je een sdk nodig bent, alleen weet ik waar ik die van daan moet halen. Zijn er van deze sdk's te vinden voor delphi, of moet ik maar wachten tot ik c kan programeren en dan mijn ideeen gaan uitvoeren?

alvast bedankt

(ik weet niet of dit wel het juiste forum is)

• Zjosh
Niemand?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier op GoT is het niet toegestaan om je topic binnen 24 uur weer omhoog te halen. Dat is oneerlijk ten opzichte van de andere topics, en maakt het enkel onoverzichtelijk. Je topic blijft immers altijd 24 uur staan en zal gerust iemand opvallen in die tijd.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? En kon de fabrikant van het pakket je niet aan die SDK helpen?

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 04-12-2005 21:42 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zjosh
Ik heb gekeken op de site van borland, en ik zie ze niet echt spreken over een sdk voor ppc. ik ga maar afwachten tot ik c kan programeren. Dat staat toch op het programma voor dit jaar.