Toon posts:

[html] Hoogte tabel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In een tabelcel heb ik een image staan met daaronder een tabel (die tabel begint nu dus halverwege de pagina). DE content in deze tabel is ongeveer 100px maar ik wil de tabel door laten lopen tot onder aan de pagina (dynamisch) dus.

Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ben ook al met div aan de gang geweest maar dat lukt ook nog niet.

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

en als je aan die tabel het css-property height: 100%; meegeeft? (Aangenomen dat die tabel een child is van je body-tag.) Dit zou ook bij een div-je moeten werken.

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

Verwijderd

Topicstarter
Dan ook nog niet

Verwijderd

Beide tables op 100% hoogte zetten.

Verwijderd

wizzkizz schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:00:
en als je aan die tabel het css-property height: 100%; meegeeft? (Aangenomen dat die tabel een child is van je body-tag.) Dit zou ook bij een div-je moeten werken.
height: 100%; houdt in: 100% van de beschikbare hoogte. Wie zegt dat het body element standaard 100% hoog is?

En dat is wel weer genoeg aanwijzing voor de topicstarter die ook best weleens moeite mag doen om anderen te helpen in plaats van het forum alleen maar voor zichzelf te gebruiken. Ik ga echt niet elke paar dagen een vraag van iemand beantwoorden die zelf ook niets weet bij te dragen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

^ ^ ain't that the truth. Met bovenstaande aanwijzingen, kan topicstarter makkelijk z'n probleem oplossen.

Daarnaast is het verstandiger om ook wat relevante code te posten. Zonder 1 regel wordt het alleen maar gissen.

En hacking_mike: Gathering of Tweakers is een forum waar wij elkaar helpen. Probeer eens wat meer oplossingen aan te dragen in andere topics ipv alleen je eigen problemen hier neer te plempen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.