PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Als je xbox minder dan 1 jaar oud is heb je geloof ik nog garantie, anders moet je er voor betalen. (Je hebt hem toch niet gemod he?)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Hoe kan het dan dat het ding wel muziek CD's kan lezen? Wellicht ook video DVD, maar dat hebben we nog niet kunnen testen omdat hij dat DVD afspeelding niet bij had (DVD playback kit of iets dergelijks?).
Dan hebben we dus een nieuwe lens of een nieuwe DVD speler nodig...
* Tanuki gaat opzoek
Iemand nog aan te raden shops voor zulk soort onderdelen? Ik heb nl. gelezen dat het een DVD speler is met een speciale achterkant, waarbij audio en voeding stekkertjes zijn gebundeld in 1 connector.
[ Voor 16% gewijzigd door Tanuki op 05-12-2005 13:34 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
www.free-box.nl heeft gerefurbished dvd spelerspven schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:31:
Ik heb wel eens bedrijven gezien die vervangende CDspelers voor de XBOX kunnen leveren. Helaas weet ik niet meer precies waar.
Gelukkig kun je voor minder dan de verzendkosten (ong. 15 euro) een 2ehands dvd speler voor je xbox kopen op marktplaats oid.
Als je hem toch mod, kan je ervoor kiezen dmv een voedingsplittertje (maakt ie van die hdd voeding aansluiting 2, zodat die ook voor dvd kan dienen) een normale pc dvd rom speler aansluiten.
Dan kan je alle mogelijke cdr's en dvdr's afspelen.
Dit heb ik persoonlijk dan ook gedaan.
En dat werkt ook gewoon goed?Vash schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:38:
Als ie niet gemod is, is het wel erg zonde dat je hem open gehaald hebt, die garantie kan je nu vergeten.
Gelukkig kun je voor minder dan de verzendkosten (ong. 15 euro) een 2ehands dvd speler voor je xbox kopen op marktplaats oid.
Als je hem toch mod, kan je ervoor kiezen dmv een voedingsplittertje (maakt ie van die hdd voeding aansluiting 2, zodat die ook voor dvd kan dienen) een normale pc dvd rom speler aansluiten.
Of krijg je dan van die compatibility problemen?
Edit: spuit11
[ Voor 7% gewijzigd door k0ewl op 08-12-2005 13:59 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Maar dan laden je originele spellen dus niet meer zonder Evox of andere Dash en kun je XBOX Live dus ook helemaal vergeten ? Dat is wat ik altijd begrepen heb, dat je met normale pc dvd-romspeler je originele spellen niet meer direct kunt laden (dus klep open, spel erin, klep dicht, XBOX uit, aan) en als je de box niet gemod hebt dat het ding niet eens doorstart en met een foutcode komt die betrekking heeft op de DVD speler..Vash schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:38:
Als ie niet gemod is, is het wel erg zonde dat je hem open gehaald hebt, die garantie kan je nu vergeten.
Er bestaan wel pc DVD spelers die je met firmware updates kon modden om in een standaard XBOX te laten werken, maar dat is, gezien de kosten van een vervangende XBOX speler, niet de moeite waard om nog naar te zoeken.
Wat voor de TS misschien nog interessant is, aangezien de DVD speler toch al afgeschreven is, om 'm even open te slopen en de lens met een wattenstaafje en eventueel wat alcohol/lens cleaner/... schoon te maken.
Hier in de kamer wordt nog weleens wat gerookt en het eerste wat ik doe als een van mijn apparaten met optische speler kuren krijgt is de lens schoonmaken, eventueel loopwerk met wat vaseline/andere prut smeren. Heeft me al heel wat bespaard op nieuwe apparatuur.
[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 08-12-2005 20:12 ]