Toon posts:

[IPOD] Probleem met nummers laden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gister mijn iPod Shuffle gekregen. Keb de nieuwste versie van iPod geinstalleerd en de nieuwste versie van iTunes. Als ik mijn iPod in mijn pc steek, start iTunes netjes op, hij gaat de iPod bijwerken, dat gaat ook nog goed. Maar wil ik echter een nummer van mijn bibliotheek naar mijn iPod kopieeren, dan geeft hij de melding dat Lezen van of schrijven naar de iPod niet mogelijk is.

Voor de duidelijkheid, ik heb dus totaal geen ervaring met een iPod, en als iemand mij kan helpen hoop ik dat hij dit zo uitgebreid mogelijk kan doen.

Mijn specificaties:
Windows XP Professional SP2
AMD3500+
1024MB
ASUS K8V-deluxe

Ik denk dat verdere specificaties niet nodig zijn, maar het een ander probleem is. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

lees ajb eens boven het schrijfgedeelte voor je iets post: het is geen IPOD maar iPod.

verder: zie de voorkeuren van de iPod. Je hebt auto-fill aangezet, dan kan je neit ook zelf kiezen wat je erop wilt.

edit: je specs... tijd voor een Mac :P

[ Voor 10% gewijzigd door t-h op 04-12-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een nummer sleep van mn bibliotheek oid naar mn iPod, dus als ik zelf een nummer kies, dan geeft hij dezelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Nou iTunes maakt er anders gewoon IPOD van op mijn Powerbook :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

alienfruit schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:43:
Nou iTunes maakt er anders gewoon IPOD van op mijn Powerbook :.
nu je het zegt, mijne ook. maar ja, tis een richtlijn van GOT he
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:39:
Als ik een nummer sleep van mn bibliotheek oid naar mn iPod, dus als ik zelf een nummer kies, dan geeft hij dezelfde melding
Ok, ik hoop het nog precies te weten voor Windows:
Open iTunes
Rechtermuis op iPod: voorkeuren (of opties)
Dan selecteren 'iPod handmatig bijwerken' en dan JA antwoorden als er iets gevraagd wordt.

Zo heb ik het met mijn Shuffle gefixt, geloof ik

[ Voor 51% gewijzigd door t-h op 04-12-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gekeken naar de optie die je gaf, maar ik kan hem echt nergens vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:08:
Ik heb overal gekeken naar de optie die je gaf, maar ik kan hem echt nergens vinden :'(
rechtermuisknop op dat apple icoontje in het menuutje helemaal links in iTunes >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rechtermuisknop op dat apple icoontje in het menuutje helemaal links in iTunes >_>
Dat is het probleem niet.. in het optie venster kom ik wel maar deze optie vind ik niet:
Dan selecteren 'iPod handmatig bijwerken' en dan JA antwoorden als er iets gevraagd wordt.
Zie hem nergens staan in het optievenster etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Edit > Preferences > Tabblad iPod > Auto Synchronisation uitvinken

Ook dat staat gewoon in de handleiding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit staat inderdaad allemaal in de handleiding. Je kunt kiezen voor automatische synchronisatie van je iTunes library of handmatig overzetten van muziek. Je moet dus de tweede optie hebben, en hoe je die selecteert, staat duidelijk beschreven in de handleiding, en was eventueel ook wel te vinden met de GoT search, omdat het al vaak is langsgekomen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.