Goedemiddag allemaal,
Zoals als de titel al zegt heb ik problemen na de update van Microsoft Anti Spyware van gisteren,
Ik zal uitleggen wat de probleem is:
Ik was bezig met windows, en ik dacht laat ik ff spyware check doen, dus ik update de spyware programma en de CPU slaat 100% ook nadat de update is afgerond.
Dus ik schakel de tray icon van spyware uit rusultaat ----> reboot
Het laden van windows duurt 10x zo langer en als ie in de ''Welkom'' schermpje moet komen gaat de monitor op standby, na een minuut gaat de beeldscherm weer aan.
Maar in windows zelf gaat de CPU-load 0 shiet ie ineens naar de 100% uit het niets.
Wat heb ik zelf gedaan?:
-Alle achtergrond programmas uitgezet --> geen resultaat
-Spyware erafgegooid --> geen resultaat
-Pc op standaard instellingen gezet via bios--> geen resultaat.
-Ati drivers erafgegooid+Met driver cleaner+Nieuwe install van drivers--> geen resultaat
-Lavasoft Ad-Ware run--> 8 spyware --> reboot--> geen resultaat
-Memtest --> 0 errors
Het laden gaat nog steeds super traag en en uitschieters naar 100% cpu load gaat gewoon door.
Ik weet zeker dat het door die Microsft Antispyware komt,
Hoe kan dit?
Ow jah: Windows Xp Home Edition SP2+Alle updates
Zoals als de titel al zegt heb ik problemen na de update van Microsoft Anti Spyware van gisteren,
Ik zal uitleggen wat de probleem is:
Ik was bezig met windows, en ik dacht laat ik ff spyware check doen, dus ik update de spyware programma en de CPU slaat 100% ook nadat de update is afgerond.
Dus ik schakel de tray icon van spyware uit rusultaat ----> reboot
Het laden van windows duurt 10x zo langer en als ie in de ''Welkom'' schermpje moet komen gaat de monitor op standby, na een minuut gaat de beeldscherm weer aan.
Maar in windows zelf gaat de CPU-load 0 shiet ie ineens naar de 100% uit het niets.
Wat heb ik zelf gedaan?:
-Alle achtergrond programmas uitgezet --> geen resultaat
-Spyware erafgegooid --> geen resultaat
-Pc op standaard instellingen gezet via bios--> geen resultaat.
-Ati drivers erafgegooid+Met driver cleaner+Nieuwe install van drivers--> geen resultaat
-Lavasoft Ad-Ware run--> 8 spyware --> reboot--> geen resultaat
-Memtest --> 0 errors
Het laden gaat nog steeds super traag en en uitschieters naar 100% cpu load gaat gewoon door.
Ik weet zeker dat het door die Microsft Antispyware komt,
Hoe kan dit?
Ow jah: Windows Xp Home Edition SP2+Alle updates
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 13:14 ]