[NIS2005] Uitbraakwaarschuwing werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb op deze computer (win98SE) Norton Internet Security 2005 draaien. Uitbraakwaarschuwing werkt echter niet. Althans, Norton geeft elke keer een melding dat ik LiveUpdate moet bijwerken maar dit doe ik elke keer zonder resultaat.

In het programma krijg ik bij Uitbraakwaarschuwing de volgende melding:
Uitbraakwaarschuwing moet worden bijgewerkt om informatie over snelle bedreigingen te kunnen weergeven.

Voer LiveUpdate uit en ga vervolgens terug naar Uitbraakwaarschuwing om ow computer te beveiligen.

U voert LiveUpdate uit door in het hoofdvenster op LiveUpdate te klikken en vervolgens de instructies op het scherm te volgen.
Afbeeldingslocatie: http://michelos.nl/div/ubw.gif

LiveUpdate kan dit probleem niet verhelpen, ik blijf constant deze melding krijgen...

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

Reptile209

- gers -

Wordt LiveUpdate wellicht door je firewall geblokkeerd? Heb je een geldige licence (weet niet of Norton dat checkt)? Wan zo te zien is LiveUpdate nog helemaal nooit gelukt.

Zo scherp als een voetbal!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
1) LiveUpdate werkt verder wel gewoon (virusdef van 30-11-2005) maar dat onderdeel werkt niet.
2) Mijn licentie is 100% legaal

bij die Uitbraakwaarschuwing bovenin staat 'OK' dus ik neem aan dat dit werkt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zlef allemaal al geprobeerd? En op symantec.com of elders nog oplossingen kunnen vinden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters