[xbox 360] technische problemen.

Pagina: 1
Acties:

• freakya
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-12 18:41
Hallo

Ik heb na welgeteld 1 min uit de verpakking een vastloper gehad. Daarna nog meerdere tijdens spelen of in menu bevriest het beeld en zul je de xbox uit moeten zetten. Dit schijnt te komen door oververhitten van de voeding(power brick).
Nu heb ik gister microsoft al gebeld maar je zou worden terug gebeld NOT :( . Ook een e-mail gestuurd nu maar afwachten.

Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn met dergelijke problemen en hoe de support van microsoft dit oplost.

MVG

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Je klinkt verbaasd. Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat een bepaald percentage XBox360's niet goed is en dat het onduidelijk is wat MS er aan (kan) doen wegens schaarste van de consoles.

Ik denk dat je zeker gecompenseerd zal worden, alleen de vraag is wanneer?
Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het bij andere mensen gaat.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:53

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
kortom, leg de voeding van de grond af zodat het goed zijn hitte kwijt kan. Helpt dat :) ?

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

Ik ben eigenlijk benieuwd welk manuf. date je console heeft. ( kun je zien op sticker onder aan de console met s/n )

Als je dat hier wilt posten, graag..

---

• freakya
Ben niet echt verbaasd maar als het gezelf overkomt is het minder. Ben echt benieuwd hoe het in nederland ervoor staat. In het buitenland zijn er topics zat over.
En die steen van de grond af heeft ook geen nut.

Manuf date: 2005-10-05

.

[ Voor 7% gewijzigd door freakya op 04-12-2005 10:55 ]

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Welke versie van de Xbox heb je?
Als je de premium versie hebt, neem de HDD los en klik 'm weer terug.
Laat de xbox aanstaan als je dat doet.
Hij reset zich dan. Het heeft bij de mijne geholpen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Had Microsoft niet gezegd dat de voeding voor de Europese modellen anders (lees: beter) ging zijn?

• TweakBoy

TweakBoy

---

freakya schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:52:
Ben niet echt verbaasd maar als het gezelf overkomt is het minder. Ben echt benieuwd hoe het in nederland ervoor staat. In het buitenland zijn er topics zat over.
En die steen van de grond af heeft ook geen nut.

2005-10-05

.
mijn onderzoek naar de data klopt wel zo'n beetje..
tot nu toe zijn alle xb360's geproduceerd voor 15-10-05 een beetje brak:

d.w.z.: freezing, voeding kapot, lawaaierige xbox.

tot nu toe heb ik er 4x voeding kapot geteld en 3x freezing xbox. ( uit xbw fora en GoT )
// owjah: hierbij maak ik geen onderscheidt tussen core en premium.. dat werdt niet erbij vermeld in de postings..

[ Voor 10% gewijzigd door TweakBoy op 04-12-2005 10:58 ]

---

• freakya
Zondagskindje schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:56:
Welke versie van de Xbox heb je?
Als je de premium versie hebt, neem de HDD los en klik 'm weer terug.
Laat de xbox aanstaan als je dat doet.
Hij reset zich dan. Het heeft bij de mijne geholpen.
Core
Dat is ook een oplossing door ms zelf .

• TweakBoy

TweakBoy

---

freakya schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:02:
[...]

Core
Dat is ook een oplossing door ms zelf .
je moet je beseffen dat momenteel ook Microsoft mensen door deze fora struinen om oplossingen op te pikken die ze kunnen gebruiken..

---

Verwijderd

Ik heb vrijdag een xbox 360 gekocht, na 23 minuten spelen 1e vastloper. Daarna ongeveer elk half uur vastlopers. Bij mij lag het aan de dvd drive, microsoft support opgebelt binnen 6 dagen staat er bij mij een nieuwe console. Dus ik weet niet wat jullie lullen met schaarste ofzo microsoft heeft gewoon een ''kapot bij levering'' percentage aantal consoles achter de hand gehouden voor de pechvogels. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:22:
Ik heb vrijdag een xbox 360 gekocht, na 23 minuten spelen 1e vastloper. Daarna ongeveer elk half uur vastlopers. Bij mij lag het aan de dvd drive, microsoft support opgebelt binnen 6 dagen staat er bij mij een nieuwe console. Dus ik weet niet wat jullie lullen met schaarste ofzo microsoft heeft gewoon een ''kapot bij levering'' percentage aantal consoles achter de hand gehouden voor de pechvogels. _/-\o_
Ja, jij vangt het goed op.. Je moet microsoft ook begrijpen.. Er zijn ziek veel consoles over de toonbank gegaan en 3% kan een defect hebben.. Dit is gewoon stomme pech en ik weet zeker dat microsoft dit goed behandeld en ook bij de topicstarter gewoon een nieuwe leverd..

Gewoon bellen maandag dus en netjes uitleggen.. Bereik je het meest..

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57
freakya schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:31:
Hallo

Ik heb na welgeteld 1 min uit de verpakking een vastloper gehad. Daarna nog meerdere tijdens spelen of in menu bevriest het beeld en zul je de xbox uit moeten zetten. Dit schijnt te komen door oververhitten van de voeding(power brick).
Nu heb ik gister microsoft al gebeld maar je zou worden terug gebeld NOT :( . Ook een e-mail gestuurd nu maar afwachten.

Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn met dergelijke problemen en hoe de support van microsoft dit oplost.

MVG
Ik vind het onbegrijpelijk dat je niet binnen 3 minuten dan weer terug bij de winkel bent.
Je hebt gewoon garantie, dit is hetzelfde als een auto kopen met een lekke band en deze vervolgens zelf gaat proberen te vernieuwen :?

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:22:
[...]

Ja, jij vangt het goed op.. Je moet microsoft ook begrijpen.. Er zijn ziek veel consoles over de toonbank gegaan en 3% kan een defect hebben.. Dit is gewoon stomme pech en ik weet zeker dat microsoft dit goed behandeld en ook bij de topicstarter gewoon een nieuwe leverd..

Gewoon bellen maandag dus en netjes uitleggen.. Bereik je het meest..
Je kan ook gewoon vandaag bellen zoals ik heb gedaan.
Als het goed is krijg binnen 2 dagen een nieuwe.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Pagina: 1