Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein vraagje, maar bijna niemand weet er antwoord op. Ik heb een Qtek S100 welke TomTom heeft met BT gps muis (Royaltek). Ook wil ik de Nokia CK-7W BT carkit aanschaffen.

Weet iemand of de Qtek de BT gps muis en de BT carkit tesamen aan kan? Of kan ik met TomTom geen gps muis kiezen als de phone al gebonden is met de CK-7W? Of omgedraaid.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Volgens mij moet dat geen probleem zijn aangezien ik ook kan bellen terwijl tom tom vrolijk verder navigeert (ook met de Royaltek GPS muis)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
als die qtek meerdere BT connecties aankan dan is het geen probleem denk ik. Volgens mij zijn er niet veel toestellen die dit ondersteunen (mijn K750 wel want die heeft bt2.0) dus controleer het eerst voordat je die carkit koopt.

Trouwens, probeer het ergens te testen want zelfs als het werkt wil niet zeggen dat het goed is. Nokia carkits staan erom bekend om "lastig" te doen met niet-nokia telefoons.

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Nou, ik heb de Nokia CK-7w bluetooth-carkit en hàd een Motorola MPx220 (smartphone).
Dit werkte niet naar behoren, echooooooooooow!

Ik heb andere toestellen geprobeerd op Windows (SPV c500 en HP h6340) en ook deze toestellen gaven echo. De klacht kwam voornamelijk van de andere aan de andere kant van de lijn.

Wil je een carkit bij dit toestel, dan kun je het beste een Parrot nemen. Wel heb ik mensen horen zeggen dat de Nokia CK-7w de beste carkit is, maar helaas met beperkte toestellen (Nokia, SonyEricsson en Siemens) werkt. Maar àls het eenmaal werkt...