BF2 doet niks meer na mislukken van patch

Pagina: 1
Acties:

• marcelvdk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 20:01
Hi,

BF2 hele tijd gespeeld, laatste 3 weken niet meer. Ik hoor dat er een nieuwe patch is 1.12 oid. Deze gedownload en gestart, na ong 20 sec komt de melding patchen mislukt. BF2 start dus ook niet meer.
Spel netjes verwijderd. register opgeschoond. Daarna spel opnieuw geinstalleerd. Wil ik de eerste patch 1.1 installeren krijg ik weer melding dat patchen mislukt is. En BF2 doet wederom niks.
snap er niet veel meer van. Optie zou zijn om XP opnieuw te installeren, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Iemand iedeen of tips.

met vriendelijke groeten, marcel

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 08:30

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Denk niet dat het iets oplost, maar zal wel tijd schelen met testen. Na de install van BF2 alleen patch 1.12 installeren. De anderen zijn niet meer nodig, 1,12 is alles in 1. Als je SF ook hebt, 1.12 als laatste installen.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• marcelvdk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 20:01
kan ik proberen. Bedenk me net ook, dat ik BF2 niet meer gespeeld heb op moment dat ik het spel sniper elite geinstalleerd had. Kan dat spel iets verkaaid hebben in XP waardoor BF2 nu niks meer doet?

met vriendelijke groeten, marcel

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Heel misschien mislukt de patch omdat de BF2 servers er nog steeds uitliggen? Zie het grote BF2 topic... Wie weet checkt die installer ook wel met de BF2-servers (al klinkt het onlogisch, maar je kan alles verwachten van EA dezer dagen).

Verwijderd

heb het zelfde probleem... ook na een nieuwe installatie van windows. heb alles geprobeert wat ik kon vinden, maar het wil maar niet lukken. iemand nog suggesties?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

mischien ligt het aan je video driver (had ik last van)

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is ondanks dat iemand veel geld uitgeeft voor een cool spel vervolgens amper verder kan door een degelijke auto update die ontbreekt.
Way to go EA |:(
Pagina: 1