Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
-Te huur
Anoniem: 20789
Een zwaar nadeel vindt ik wel dat na 3 jaar ofzo er nogsteeds hackers whatever rond lopen, Full screen killen en looten.
Maarja, blijft leuk
Anoniem: 202418
ik zit wel op maplesea
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 202418 op 28-12-2006 12:56 ]
Pas @ lvl 100 + kan je grims gaan doen om zo lekker met een priest te gaan killen, dan haal je gok ik zo een kleine 2 mil per uur ofzo.
Zelf ben ik nu lvl 110 Priest, niet echt veel meer mee gespeeld
Dus het komt goed hoop ik
En dit komt er maar in.MapleStory will be going through a patch on Thursday, January 11th.
The patch will last for approximately 4 hours, and users will not be able to access the game during that time.
All users are advised to safely log off by then.
<MapleStory Patch>
- Server : All game servers
- Time : Thursday, January 11th 12:00 am ~ 4:00 am PST
(8:00 am ~ 12:00 noon GMT)
Thank you, and Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
Helaas geen nieuwe stad.Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.33 is now released!
Below is the overview of what's in store for you:
< Game >
- Various new quests have been added to Amoria. Challenge yourself through new quests and explore further into the world of MapleStory!
< NPC >
- Ben
- Jacob
- Angelique
- Gary and Shatima
- Richard the Sailor
- Claudia
- Mr. Spot
- Bullseye
< Map >
- Purple Plains 1 (Amoria Dungeon)
< Monster >
- Sakura Celion
< Item >
1) Game Item:
a. Use
- Blossom Juice
b. Etc.
- Cherry Blossom Seed
- Silk Feather
- Ring Fragment
- Repaired Rings
- White/Purple Ribbon Gift Box
- Claudia's Coupon (EXP Hair)
- Allowance
- Nexon Cash Card
- Mouse
2) Cash Item
a. Top
- Red Half
- Drill Muffler
b. Overall
- Teddy Bear Costume
c. Hat
- Teddy Bear Headgear
- Teddy Bear Hat
- Polar Bear Hat
d. Gloves
- Teddy Bear Gloves
e. Shoes
- Teddy Bear Shoes
f. Weapon
- Cellphone
g. Face
- White Bread
h. Bottom
- Green Long Skirt
- Orange Long Skirt
i. Package
- Teddy Bear Package
j. Guild Forum Emoticon
- Angry
- Smile
- Silent
- LOL
- Surprise
- Cry
- Furious
3) Hair Style:
- Male
- The Mo Rawk (Available in Henesys)
- Bubba GoaTee (Available in Kerning City)
- Neon Cactus (Available in Orbis)
- Urban Dragon (Available in Ludibrium)
- Female
- Darling Diva (Available in Henesys)
- Desert Flower (Available in Kerning City)
- The Honeybun (Available in Orbis)
- Sonara Wave (Available in Ludibrium)
We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory.
Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
Alleen maar stomme quests en CS items
Anoniem: 150537
Ik moet echt hard doortrainen, want ik wil lvl 80 zijn voordat Showa op Global wordt ingevoerd
Heb 2 van m'n chars daardoor ver*****
Een heeft zo'n pompoen op z'n hoofd lijkt wel en andere heeft zwart rossig haar met een kaal plekje.
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 192899
Die van mij heeft nu goku haar gekregen XDKixtart schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:27:
[...]
Heb 2 van m'n chars daardoor ver*****
Een heeft zo'n pompoen op z'n hoofd lijkt wel en andere heeft zwart rossig haar met een kaal plekje.
BTW wie speelt hier op windia? laat dan een berichtje achter!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 192899 op 15-01-2007 00:07 ]
Anoniem: 150352
alleen jammer dat het oranje is volgens mij heeft goku het in het goud/geel
Anoniem: 150352
denk dat je wel eerder 80 bent dan dat Showa wordt ingevoerd op GMSAnoniem: 150537 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:57:
Ik speel ook al een tijdje. Ik had een lvl 45 warrior, maar die was verpest wat skills betreft. Nu heb ik een nieuwe warrior alweer lvl 26en die werkt echt geweldig. Dit weekend wordt ik Spearman
Ik moet echt hard doortrainen, want ik wil lvl 80 zijn voordat Showa op Global wordt ingevoerd
Ik ga het ook spelen, alleen met het validaten krijg ik elke keer dit te zien:
Your sign in information is not valid. Please try again.
Maar als ik die verification code in die P/W box plak, en daarvoor mijn ID goed met hoofdletters invul komt dat er te staan.. Iemand een idee?
Sorry, vergeten te zeggen dat het na een halfuurtje ofzoiets is gelukt
Toch bedankt jongens
[ Voor 30% gewijzigd door Pimorez op 30-01-2007 16:45 ]
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 126336
Is nog niet compatible word wel al beta getest, ze hopen deze maand met een vista patch te komenAnoniem: 126336 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:24:
Klopt het dat Maplestory niet werkt in Windows Vista? Wie heeft het wel werkend kunnen krijgen?
Update TIMEEEEEEEEEEEEEEEEE
MapleStory will be going through a patch on Wednesday, February 6th.
The patch will last for approximately 3 hours, and users will not be able to access the game during that time.
<MapleStory>
- Server : All Game Servers
- Time : Tuesday, February 6th, 10:00 pm ~ 01:00 am PST
(Wednesday, February 7th, 6:00 am ~ 9:00 am GMT)
The website will be available during the patch.
Thank you, and Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
yeah valentijnHello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.34 is now released!
<Game>
- The wait is over. The Guild Quest is now available! Battle your way through quests with your trusty Guild and leave your mark in MapleStory!
- It's that time of the year again, and love is in the air! Valentine's Day is upon us, and we're going to celebrate it like only MapleStory can! Look for Maple Admin NPC for Valentine's Day Quests!
- Last, but not least, we're also celebrating the Lunar New Year's! Mr. Moneybags is in Henesys waiting to give out some love to anyone willing to celebrate the Lunar New Year's with him! Find him before it's too late!
<NPC>
- Maple Admin
- Mr. Moneybags
- Mr. Sandman
- Shuang
- Shawn
- Nuris
<Map>
- All Sharenian-related Maps
<Monster>
- Muscle Stone
- Master Muscle Stone
- Dark Muscle Stone
- Black Knight
- Myst Knight
- Puppet Golem
- Gargoyle
- Devil Slime
<Quest>
- A number of new quests featured in Sharenian
- Valentine Day Chocolate & Basket Quests
- Lunar New Year-related Quests
<Item>
1) Game Item:
a. Accessory
- Eclipse Earrings
b. Hat
- Pickpocket Pilfer
- Herculean Helmet
- LeFay Jester
- Lockewood Hat
c. Cape
- Eclipse Cloak
d. Glove
- Lunar Gloves
e. Weapon
- Yellow Valentine Rose
- Red Valentine Rose
- Blue Valentine Rose
- White Valentine Rose
f. Etc.
- Yellow Wish Ticket
- Green Wish Ticket
- Blue Wish Ticket
2) Cash Item
a. Top
- M Shirt
- Vintage Hooded Shirt
b. Pet
- Golden Pig
c. Pet Equip.
- Oinker Suit
d. Weapon
- Heart Key
- Giant Lollipop
- Melting Chocolate
- Chocolate
- Shooting Hearts
- Blue Shiner Crossbow
- Pink Shiner Crossbow
e. Ring
- Cupid Ring
f. Package
- Fine Hanbok Pkg. (Blue)
- Fine Hanbok Pkg. (Black)
- Fine Hanbok Dress Pkg. (Red)
- Fine Hanbok Dress Pkg. (Blue)
- Lunar Celebration Suit Package
- Lunar Celebration Dress Package
- Valentine's Day Package I (Female)
- Valentine's Day Package II (Female)
- Valentine's Day Package I (Male)
- Valentine's Day Package II (Male)
- Golden Pig Package
Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
Anoniem: 209435
Warrior is leuk tot lvl 40.. Daarna tot lvl 50 saai. Je begint vanaf lvl 50 sterk te worden.
Vanaf lvl 70-80 is het moeilijk. Je hebt nog niet een vaste 3rd job skill die je kan gebruiken.
Als spearman heb je tot lvl 80 niks. Maar vnaf lvl 80 ineens Buster of Crusher.
Nu kan je lekker trainen met priests. Het word steeds leuker hoe hoger je komt
Je mag met steeds meer mensen mee trainen.
Ik train vooral met me guild. KoMII
Doe papu runs en over 2 weken als ik 110 ben me eerste Z.run voor een helm.
Meeste mensen in mij n guild zijn, 144,141,132,131,12x,11x,1xx
Somige zijn onder de 100. Meren deel niet.
Lvl 108 motiveerd je om door te gaan naar lvl 110. als je dit hebt gedaan ga je tot 120 om te zorgen dat je 4th job kan doen. En daarna zo snel mogelijk 130 om punten te saven voor de 4th job ;-)
Kon nergens mensen vinden waarmee ik zruns kon doen.
Is je guild legit?
Of doen jullie op de minder legit way zakum killen ?
Anoniem: 209477
Ik speel al een tijdje MapleStory maar dan kan ik niet ff op het internet iets bekijken of op MSN.
Dus wil ik graag in Window Mode spelen, Ik heb nu dus DXWND
Maar als ik het wil starten gaat het gewoon full screen!
Dit zijn mijn instellingen:

Over zakum.
Mij guild is 100% legal. Ik zit in KoMII. Hier van zijn nu 3 guilds met 120 mensen ongeveer.
KomI
KomII
KomIII
KomGPQ < Guild Party Quest >
De guild is legal en gaat naar zakum met de guild. ''Polaris''
Wij doen ongeveer per week 3 tot 5 zakum runs. Ook doen wij elk weekend een paar keer Papu Run.
Om ze te wennen aan elkaar. Ik als DK moet altijd Hben en attacken.
Ik moet dus goed opletten dat HB niet uit gaat door een SPELL of door de tijd.
Geen HB is dood.
Je moet je eigen erop instellen dat je ongeveer 2 uur naar rechts boven kan kijken. Zoals ik al melde HB is erg belangrijk.
Zakum moet ik nog doen. Ben beetje dood gegaan door dat ik met me slapperige kop naar vikings ging en zag dat ik geen hp meer had... =.=
Maar goed.. Volgende week vrij dus volgende week 110
Als je 110 bent. Dan moet je je inbeelden wat de dmg zal zijn als je 120 bent.
Je kan warschijnlijk al grimms kb doen. Maar het is toch veel leuker als jij zo snel kan killen dat een Hermit rond loopt en jij de bottom doet. Ook ga je gewoon meer bosses doen. Er zijn zat partys die je willen hebben.
Guild Members * Bigspear, Tess, Rene, Critical3r0r, mindlessgod, alterwolf, cylar, Maiyunpl, Arrgh,
Dit zijn een beetje de members die erg actief zijn en die veel bosses doen met ons.
direct x8 aanvinken dan werkt het goedAnoniem: 209477 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:55:
Hallo Allemaal!
Ik speel al een tijdje MapleStory maar dan kan ik niet ff op het internet iets bekijken of op MSN.
Dus wil ik graag in Window Mode spelen, Ik heb nu dus DXWND
Maar als ik het wil starten gaat het gewoon full screen!
Dit zijn mijn instellingen:
[afbeelding]
Anoniem: 206655
-Varkens waarop je blijkbaar kan rijden (lv70 en 120)
-hele hoop nieuwe monsters
-Nieuwe PQ (waarschijnlijk)
-iets met een vogel, ride naar nieuwe plek ofzo
*als je pics wil, stuur een mailtje naar mn msn (sebaz[laagstreepje]super[at]hotmail[dot]com)
Anoniem: 210316
Magician, Luk, Int
Thief Luk, Dex
Bowman, Str,Dex
Warrior Str
zet gewoon het minimun aantal punten in het type dat je nodig hebt om de kleren van het volgende level aan te kunnen doen en pomp de rest in het andere type. Warrior is beetje uitzondering, want je hebt alleen maar str nodig, maar dan train je echt heel langzaam als je niet heel rijk bent voor dex scrolled spullen.
SP invullen: Er zijn altijd basisskills die elke character heeft en voor builds kun je ook op verschillende fora terecht zoals sleepywood.net/forum.
Levelen valt trouwens reuze mee, maar je moet doorzettingsvermogen hebben. Vanaf L70 wordt het wel vrij kut omdat de exp dan zo enorm hoog is.
[ Voor 9% gewijzigd door REDFISH op 27-02-2007 00:44 ]
Anoniem: 173535
Ok thanks, en ik was nu aan het twijfelen tussen een cleric en een fire magician. Wat zijn nou de pro's en con's van deze builds?REDFISH schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:43:
Ja lekker handige vraag als je er niet bij zet welke class je bent. AP points zijn heel simpel, elke class heeft 2 AP's nodig.
Magician, Luk, Int
Thief Luk, Dex
Bowman, Str,Dex
Warrior Str
zet gewoon het minimun aantal punten in het type dat je nodig hebt om de kleren van het volgende level aan te kunnen doen en pomp de rest in het andere type. Warrior is beetje uitzondering, want je hebt alleen maar str nodig, maar dan train je echt heel langzaam als je niet heel rijk bent voor dex scrolled spullen.
SP invullen: Er zijn altijd basisskills die elke character heeft en voor builds kun je ook op verschillende fora terecht zoals sleepywood.net/forum.
Levelen valt trouwens reuze mee, maar je moet doorzettingsvermogen hebben. Vanaf L70 wordt het wel vrij kut omdat de exp dan zo enorm hoog is.
Ik heb gehoord dat clerics best saai zijn tot lvl 70+ ergens, want je trained echt sloom. Firemage is juist wel leuk 30-70, want je hebt de hoogste dmg van de classes, maar 70+ is dit niet meer zo.Anoniem: 173535 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:19:
[...]
Ok thanks, en ik was nu aan het twijfelen tussen een cleric en een fire magician. Wat zijn nou de pro's en con's van deze builds?
☻/
/▌
/ \
Van mijn warrior (page) overgestapt naar een banditsin build, leuk maar te duur om fijn te kunnen lvlen (klote stars zijn me daar duur). Ik ben altijd lvl *2 = dex gegaan voor mij warrior, missen in melee range is mega iritant, vooral als je aoe's krijgt (naja.. beetje aoe
Snelste is je speelstijl, assasins kunnen bizar snel zijn (enige die jumpshots kunnen, maar melee dus 0.0 damage doen), maar zullen later lvl worden ingehaald door mage's als je daar snel mee kan spelen. Heb je geld gaat het vaak sneller, je kan meer potspammen dus langer doorgaan zonder te regenen. Moet ik toegeven dan warriors even een snelheidboost hebben als je in de lubrium en <naamkwijt> toren gaat lvlen, tot mage's hun elec aoe op volle toeren hebben. Ik gebruik altijd 2x exp cards en nu met cny quests krijg je bizar veel exp (2x 12000 + 1x 34000 per 12 uur), al is dat helaas maar een paar % op lvl50. Einde van de rit, ga niet spelen als je casual player bent, het is 99% grinden tot je dood valt (tot ergenis van 0.01% per mob) of Partyquest (kan niet elk lvl), wat door te vele wordt gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2007 17:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

ik moet een state/province kiezen, het maakt niet uit welke ik kies maar hij geeft altijd aan "chose state province"
laat maar F5 verhielp alles
edit:
leuk spel, ik denk dat ik dit zeker blijf spelen. mischien niet elke dag maar zeker als ik weer eens 'n beetje down ben. al die vrolijke kleurtjes en liedjes
ik zit op Bera. je kunt de chanel elke keer veranderen dacht ik? ik hoor het graag als iemand leuke spullen heeft voor +/- lvl 10
[ Voor 47% gewijzigd door Borgoth op 27-02-2007 21:11 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
moeite om te beantwoorden hopelijk
1. Hoe zit het met de PVP ? Welke vormen ?
2. Wat is er nou eigenlijk nog leuk als je bijv. lv100 bent? Zijn er bepaalde vermaakvormen of is het gewoon showoff als je hoog level bent?
lvl100 is klaarstomen voor 3rd job als die ooit uitkomt.
Ik ben er trouwens achter dat ik toch maar thief wil worden, maar niet met die gooidingen. Wat voor build is dan slim??
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 173535 op 28-02-2007 20:01 ]
Gachapon is iets van cashshop. Je kunt in cashshop tickets kopen en bij gachapon inleveren, je krijgt dan iets. Varierend van pots tot leuke equips die normaal niet te krijgen zijn.Anoniem: 173535 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:03:
Wat is die gachapon eigenlijk?\
Ik ben er trouwens achter dat ik toch maar thief wil worden, maar niet met die gooidingen. Wat voor build is dan slim??
Voor Bandit (thief zonder gooidingen
http://db.gamefaqs.com/co...ile/maple_story_rogue.txt (niet per ongeluk assasin volgen)
Op gamefaqs staan er nog meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 02-03-2007 19:37 ]
☻/
/▌
/ \
als ik die link volg, krijg ik toch echt een foutmelding hoor.Kixtart schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:36:
[...]
Gachapon is iets van cashshop. Je kunt in cashshop tickets kopen en bij gachapon inleveren, je krijgt dan iets. Varierend van pots tot leuke equips die normaal niet te krijgen zijn.
Voor Bandit (thief zonder gooidingen) gebuik ik deze guide
http://db.gamefaqs.com/co...ile/maple_story_rogue.txt (niet per ongeluk assasin volgen)
Op gamefaqs staan er nog meer.
spelen er nog meer mensen op de server Windia ??
Ik toch echt niet hoorAnoniem: 173535 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:27:
[...]
als ik die link volg, krijg ik toch echt een foutmelding hoor.
spelen er nog meer mensen op de server Windia ??
Anders zoek je op http://www.gamefaqs.com/ even naar Maplestory en dan Faqs and guides. Daarna rogue of bandit guide.
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 202280
Maar een goede vriend van me heeft nu Vista, en kan niet meer op maple komen...
Weet iemand mss een manier om toch MS te kunnen spelen op Vista?
Saai si het niet. .En sterk genoeg ben ik ook nog niet. Ik doe maar 16k max.
Ik ben een 110 DK.. Nu wacht ik op me zhelm en dan gaik weer lvled
ze komen binnenkort met een patch. dit kon je ook googlenAnoniem: 202280 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:45:
Hey, ik speel ook MapleStory (7X CB ^^).
Maar een goede vriend van me heeft nu Vista, en kan niet meer op maple komen...
Weet iemand mss een manier om toch MS te kunnen spelen op Vista?
welke server speel je en wat is je igname?Anoniem: 209435 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:26:
Uhmm ik ben lvl 110.. zaterdag geworde![]()
Saai si het niet. .En sterk genoeg ben ik ook nog niet. Ik doe maar 16k max.
Ik ben een 110 DK.. Nu wacht ik op me zhelm en dan gaik weer lvled
Ik heb nu een break week.. << een weekje niet spelen. Om het spel leuk te houden en omdat ik nu totaal geen tijd heb.
Vanaf volgende week ben ik savonds weer online. =]
Anoniem: 146016
Mindlessgod is een buddy van meAnoniem: 209435 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:45:
Guild Members * Bigspear, Tess, Rene, Critical3r0r, mindlessgod, alterwolf, cylar, Maiyunpl, Arrgh,
Dit zijn een beetje de members die erg actief zijn en die veel bosses doen met ons.
ZIjn er nog quests ofzo rond lvl 8-30 die makkelijk zijn om exp te verdienen of is het puur hunten van beestjes. Ik ga nu voor de stronkjes en de greenslimeys. 8-10 exp
Ben trouwens een lvl 9 icemage alleen het mp regen gaat me nog veel te traag
- Squeeek !!!
Nu weet ik niet of Global ook chinese newyear had, maar in Sea kon je dus dmv hunten/kopen van 5x 4 items 20k exp krijgen, daarna (na 4x eerste quest) een 40k voor laatste quest. 24 uur later het hele verhaal weer opnieuw
Geef de IGN maar ga ik wel kijken. =]Anoniem: 202280 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:29:
wil er mss iemand een lvl 76 i/l mage kopen?
Ik wil je wel een PM sturen, maar ik weet niet hoeAnoniem: 209435 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:14:
[...]
Geef de IGN maar ga ik wel kijken. =]
Mail me anders ff op muurtegel@gmail.com
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 202280 op 13-03-2007 15:06 ]
Zelf denk ik dat dit onzin is (ik weet hoeveel de koreaanse maplestory verdient, honderdmiljoenen dollars)
Zo'n geldstroom zullen ze niet stopzetten
Ben net lvl 11 en het gaat een beeeeeetje sneller
Maar goed de mensen die dus alle beestjes bijelkaar zetten of alle losse items in 1 keer binnen halen zijn dus hacks?
- Squeeek !!!
-vaccuming: loot kunnen binnenhalen waar je ook bent op de map. (hier wordt op grote schaal mee gescammed voor 'dropchallenges').
-glue: mobs op 1 plek 'trekken'.
-godmode: niet geraakt kunnen worden
-instagib: alles 1 shot kill (99999 damage op zo'n beetje alles)
Termen komen uit MapleSea, daar speel ik af en toe. Op maplesea zijn ze enorm actief deze mensen te bannen, regelmatig komt er een stormvloed aan announcments van de GM's dat er weer een berg zijn gebanned (incl. charactername). Weet ik niet hoe Global is, maar ook in Sea (als korea - al is die 100den miljoenen overdreven) gaat er een bizar hoeveelheid geld in rond, daar stoppen ze echt niet zomaar mee.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2007 10:38 ]
Nu wilde ik een 2e account aanmaken voor Finland maar weet iemand hier toevallig of ik de gateway later weer kan wijzigen zodra ik in weer naar NL ga?
Second: Ik heb een Gm op MSN en die geeft aan dat er veel hackers zijn maar dat er een nieuw antihack systeem uitkomt. morgen patch van 10 uur lang.. Hiep hiep.. hoera.. eindelijk weer iets nieuws.
- Squeeek !!!
<MapleStory Server Check>
- Server : All Game Servers
- Time : Tuesday, March 20th, 10:00 pm ~ 08:00 am PST (Wednesday, March 21st, 1:00 am ~ 11:00 am GMT)
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.35 is now released!
< Event >
- Easter is coming around soon, and that means Easter Event is now available! Go find Mad Bunny @ Henesys and start your Easter journey!
< Game >
- A new server world is now available : Mardia
- Unfold the mystery that surrounds Minerva the Goddess. Head over to Orbis of Ossyria and take on the Tower of Goddess now available.
- Following the patch, every new character created will be provided with the Beginner's Guide. Check on the guide as you raise your character from the ground up.
- Pet Info, which contains the full command list of a particular pet, will be sold through pet food store clerks. Check out the item and test out the commands to your pet today!
- Facial expressions can now be made without having to press the designated buttons. Simply type /(expression) to make the expression.
- NPC's will now have their occupation written at the bottom of the character.
- The Whisper function now has a history mode available. It saves up your previous 'whispers' to other users, in case you weren't sure of what you might have said to your friend last night.
- To take on the mighty Zakum, an Expedition Squad can now be formed to take on the unbeatable Zakum.
- Guild can now be expanded up to 100 members! Expand your guild to collectively become a force to be reckoned with!
< NPC >
- Chamberlain Eak
- Minerva the Goddess
- Wonky the Fairy
< Monster >
- Green Eggy Popp
- Yellow Eggy Popp
- Papa Pixie
< Item >
1) Cash Item
a. Top
- Beat Shirt
- Pelvis Hoodie
- Tourist T
b. Overall
- Elegant Blue One Piece
c. Pants
- Blue Skinny Jeans
d. Etc.
- Pet Command Guide : Turkey
e. Cash
- Purple Rage
- Constant Sigh
- Mushroom House : Employee Elf (14)
Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
☻/
/▌
/ \

@foutje
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2007 16:36 ]
En ik had gelezen dat de orbispq misschien 55+ is. Kan ik ook meedoen
[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 21-03-2007 16:37 ]
☻/
/▌
/ \
(sommigen zeggen dat het tot 70 is, maar anderen weer tot lvl 200
Het geeft iig wel slechte exp...
MapleStory bestaat nog! Vet cool!
Ik zal eens kijken of mijn account er nog is, ik hoop het wel, was er met Maple vroeg bij gedurende de beta periode...
Wat ik wel diep triest vind is het volgende

Please use Internet Explorer
Due to technical reasons, you can only access MapleGlobal.com by using Internet Explorer.
If you are already using Internet Explorer, please click on the link below to download the newest version.
Tespia en de beta bestaan niet meer, dus als je er vroeg bij was heb je niks meerGJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:35:
Ah!
MapleStory bestaat nog! Vet cool!
Ik zal eens kijken of mijn account er nog is, ik hoop het wel, was er met Maple vroeg bij gedurende de beta periode...
Wat ik wel diep triest vind is het volgende
[...]
Edit: Patch is nu tot morgenvroeg opeens. Bijna 24uur patchen dan.
Edit: 8:30 am GMT, dus als het dan af is: 27.5 uur
[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 21-03-2007 20:39 ]
☻/
/▌
/ \
Met andere woorden:Kixtart schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:02:
Tespia en de beta bestaan niet meer, dus als je er vroeg bij was heb je niks meer
Edit: Patch is nu tot morgenvroeg opeens. Bijna 24uur patchen dan.
Edit: 8:30 am GMT, dus als het dan af is: 27.5 uur
- De accounts van de beta zijn verdwenen?
- Dat het patchen op zich laat wachten is de reden dat ik nu niet kan connecten?
OMG...
Heb net een nieuw account aangemaakt... En nu krijg ik die niet geactiveerd...
Omdat de opgegeven code niet overeen komt?
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2007 20:55 ]
- Accounts zijn verdwenen ja. Ze zijn begonnen met een ander client 2 jaar geleden.GJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:48:
[...]
Met andere woorden:
- De accounts van de beta zijn verdwenen?
- Dat het patchen op zich laat wachten is de reden dat ik nu niet kan connecten?
OMG...
Heb net een nieuw account aangemaakt... En nu krijg ik die niet geactiveerd...
Omdat de opgegeven code niet overeen komt?
- Jup (ze zijn al een aantal uur het patchen, in die tijd kan je niet connecten)
Website is bomvol van de mensen die willen kijken hoelang de patch duurt, dus dit zou hieraan kunnen liggen. Site ligt ook vaak plat nu.
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 21-03-2007 21:03 ]
☻/
/▌
/ \
*knip* - op die site zijn teveel minder legale dingen te vinden
Als het goed is kunnen we over een half uur (of anderhalf uur) als spelen.
Weer eens een typfout van nexon...
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2007 12:04 ]
Hier staan ze ook als het goed is, maar ik weet alleen niet hoe je hiermee kunt patchenAnoniem: 202280 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:05:
je kunt de manual patch vast downloaden! Ik upload hem nu met torrent!
*knip* - op die site zijn teveel minder legale dingen te vinden
Als het goed is kunnen we over een half uur (of anderhalf uur) als spelen.
Weer eens een typfout van nexon...
ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/patchdir
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2007 12:04 ]
☻/
/▌
/ \
Oke, is die beta van die multilanguage Maple wat?Kixtart schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:02:
[...]
- Accounts zijn verdwenen ja. Ze zijn begonnen met een ander client 2 jaar geleden.
- Jup (ze zijn al een aantal uur het patchen, in die tijd kan je niet connecten)
Website is bomvol van de mensen die willen kijken hoelang de patch duurt, dus dit zou hieraan kunnen liggen. Site ligt ook vaak plat nu.
Heb me daar ook zojuist voor aangemeld...
Of spelen jullie die juist en die van Nexxion.com of zo niet?
Over die Torrent... Het is jammer dat daar geen seeders of leechers zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2007 21:25 ]
Ik bedoelde op de ftp die ik opgaf. Extentie is .patchAnoniem: 202280 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:20:
weet je niet hoe? Gewoon openen en doen wat er staat
Die beta waar ik het over had was van gms, maar bij die multilanguage is hetzelfde gebeurd. Degene die in de closed beta hebben gespeeld mogen opnieuw beginnen. Ik speel die van Nexon ja.GJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Oke, is die beta van die multilanguage Maple wat?
Zakum zit ook allang in global, alleen nu is het met een expedition squad. Zorgt ervoor dat je per groep zakum binnen kunt gaan, zodat je geen last meer hebt van hackers die opeens binnen komen vallen.SinergyX schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:23:
Zie nu dat de client-versies niet helemaal gelijk zijn, Sea en GlobalDie zakum quest was er op 7/3 al in Sea.
EDIT: Hij is het patchen bij mij, ff kijken of ik zo ook kan connecten
edit2: omg 14kb/sec
edit3: manual patch van site haalt hier 800kb/sec
edit4: om dat ik toch steeds het editten ben, nog maar een. Het bouwen van de nieuwe files nadat de patch gedownload is duurt lang zeg.
edit5: Patch DONE!!!! and ingelogd 22.30
[ Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 21-03-2007 22:36 ]
☻/
/▌
/ \
mja ik ben best n00b met het maken van torrents, dit was mijn eerste >_>GJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Oke, is die beta van die multilanguage Maple wat?
Ik was wel de hele tijd aan het seeden
Ah oke, dan verklaart dat waarom...Anoniem: 202280 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:39:
mja ik ben best n00b met het maken van torrents, dit was mijn eerste >_>
Ik was wel de hele tijd aan het seeden
Bij beide Maple omgevingen ben ik trouwens geactiveerd, was gisteravond al.
Maar kon niet activeren, omdat mijn activatiecode niet overeen zou komen.
Denk dat dit te wijten is aan de patch die dus langsfietste...
Ik heb de manual patch geprobeert, maar werkt niet, blijft hangen in de laatste stap...
En als ik hem opstart en hem via die weg wil patchen, dan krijg ik de foutmelding dat ik niet online zou zijn...
Ik krijg opeens weer flashbacks naar de beta
Heb op de website of zo, iig ergens, gelezen dat als je een error krijgt van die canvas.dll of zo, dat je dan inderdaad de client opnieuw moet downloaden idd... Dus dat ben ik nu ook aan het doen...Anoniem: 202280 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:50:
wtf![]()
Ik zou dan even de client opnieuw downloaden...
Leuke is... Ik krijg dus géén error...
En de logfile die aangemaakt word (in dezelfde map als waar de patch staat) kan ik ook niets uit opmaken...
Het knopje Play word ook niet beschikbaar, heel raar...
Vandaar de flashbacks dus
EDIT:
En ook de patch opnieuw gedownload, hij blijft wéér hangen op canvas.dll...

Gaat goed hier...
* CH4OS zwaait MapleStory weer uit vanaf zijn PC

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2007 20:05 ]
Hello, Maplers.
MapleStory Client ver. 0.36 is now released.
This is a follow-up patch to ver. 0.35, and includes bug corrections and minor changes on following items:
1) The Owl of Minerva
2) Pet - Penguin
3) Pet Guide
These items have been added to the game:
< Item >
1) Cash Item
a. Weapon
- Green Blazing Sword
b. Shoes
- Pink Nurse Shoes
- White Nurse Shoes
c. Hat
- Pink Nurse Hat
- White Nurse Hat
d. Overall
- Pink Nurse Uniform
- White Nurse Uniform
e. Facial Accessory
- Politician Glasses
f. Cash
- Fugitive
g. Pet
- Robot
h. Pet Food
- Micro-Chips
Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
☻/
/▌
/ \
Hello,
A lot of people keep asking me how strong Meso Explosion (ME) is. I mostly say it's hella strong, but it depends on how much mesos you use on a monster. That's why I made a simple video wich shows you the damage of ME for certain amounts of mesos. I hop this will give you an idea about the strength of ME.
http://youtube.com/watch?v=EC1HeQff3Bs Enjoy
I also made some movies about killing some bosses like mushmom jr rogs and crimson rogs with Meso Explosion.
http://www.youtube.com/watch?v=WXMVcv8EKuw enjoy this one too
Greetings, DeadGuardian
Note: This Meso Explosion is still level 1, the maximum level is lvl 30 (!)
I'm only lvl 74
http://www.youtube.com/watch?v=UrgRf-Epkv0
Jammer dat het een uur te laat begon! Al die Nederlanders al klaar staan, want GMT+2 betekent dus een uurtje vroeger dan staat aangegeven.Anoniem: 202280 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:54:
weer een nieuwe video, nu over het EMS event van gisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=UrgRf-Epkv0
Ook jammer was het dat ik er vrij weinig mee kon, zoveel high level monsters en pas weer net opnieuw begonnen dus nog niet echt sterk. Wel leuk om een keer te zien.
Maar waarom zijn die filmpjes op youtube van maplestory toch altijd zo;n verschrikkelijke kwaliteit, dat moet echt wel beter kunnen!
iemand die ook een uur te vroeg was vertelde me (ik was ook te vroeg) dat dat met de zomertijd te maken hadMarble schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:20:
[...]
Jammer dat het een uur te laat begon! Al die Nederlanders al klaar staan, want GMT+2 betekent dus een uurtje vroeger dan staat aangegeven.
Ook jammer was het dat ik er vrij weinig mee kon, zoveel high level monsters en pas weer net opnieuw begonnen dus nog niet echt sterk. Wel leuk om een keer te zien.
Maar waarom zijn die filmpjes op youtube van maplestory toch altijd zo;n verschrikkelijke kwaliteit, dat moet echt wel beter kunnen!
Volgens mij is het ook zo, want weinig landen doen aan zomer/wintertijd.Anoniem: 202280 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:53:
[...]
iemand die ook een uur te vroeg was vertelde me (ik was ook te vroeg) dat dat met de zomertijd te maken had
☻/
/▌
/ \
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2007 12:04 ]
NiceAnoniem: 202280 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:58:
ik weet niet of iemand hier dit interesseert maar ik heb weer een nieuwe video gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=31F4OKNjzQc
☻/
/▌
/ \
Welk lvl ben je daar? Die meso explosion doet me daar dmgAnoniem: 202280 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:58:
ik weet niet of iemand hier dit interesseert maar ik heb weer een nieuwe video gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=31F4OKNjzQc
Heb nog een bandit maar dacht dat die op hoger lvl niet zo denderend waren
Als je die mooi vond moet je deze kijken van lvl 74: http://www.youtube.com/watch?v=WXMVcv8EKuw
MapleSea heeft nu Fishing System
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2007 17:21 ]
Dit topic is gesloten.