[ASRock P4VM800] Front USB probleem:

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 10:43
Ik heb een probleem met mijn P4VM800 moederbord. Bij het zoeken op de site van VIA (chipset), ASRock (fabrikant) en google kwam ik niet op de oplossing.

Het Probleem: Het aansluiten van mijn USB-stick licht de stick op en windows geeft de melding van apparaat gevonden, maar onbekend, dit gebeurd hetzelfde met mijn joypad. Het aansluiten van beide apparaaten op de achterkant werken wel, windows zecht dan dat deze apparaten beter zullen werken met USB 2.0. De moederbord is al USB 2.0. Voor de rest werken de apparaaten wel.

Dus aan de achterkant werk het wel, maar van voren niet. Er zit ook ingangen voor geluid aan de voorkant, die werken wel, in tegenstelling tot de USB ingangen.

In de BIOS zelf kan ik geen opties vinden van de front-USB ingangen.

Ik hoop jullie goed geinformeerd te hebben.

Alvast bedankt.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Je pc geeft ook als je de apparaten aan de achterkant aansluit de melding dat je ze op een usb 2 poort moet aansluiten??
Dan zou ik in ieder geval in de bios kijken of je je usb instellingen op Highspeed ipv Fullspeed hebt staan. Wat betreft je front usb aansluitingen: Weet je zeker dat je alle draden op het moederbord goed aangesloten hebt en dat je front usb poorten niet vol met stof zitten? De reden dat je bios geen info geeft over de front usb aansluitingen, is dat de bios niet kan ruiken dat jij de interne usb aansluitingen hebt doorgelust naar de voorkant.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 10:38 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 21:54

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik denk dat de data+ en data- aansluitingen verkeerd om zitten.

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 10:43
Jah, ik denk het ook, ik zal goed de koppen van de draden gaan 'ontstoffen', wens me succes.

Steam ID: TheLastOttoman