Toon posts:

Battlefield 2 - inloggen duurt ontzettend lang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe Linksys WRT54G draadloze router voor Sinterklaas gehad, deze heeft nu mijn oude Sitecom DC-202 router vervangen. Ik heb de 4 computers die op mijn oude router via UTP aangesloten zaten op de 4 ethernetpoorten van de WRT54G aangesloten. Alles werkt goed, internetten gaat snel, Counter-Strike speelt perfect met een hele lage ping etc.

Het enige programma wat moeilijk blijft doen is Battlefield 2, ik ben er echt al de hele dag mee bezig. Wat is het probleem? Het duurt ontzettend lang om in te loggen. Hij blijft gewoon 10 minuten hangen bij het "Connecting to account server" schermpje. Bij mijn oude router duurde dit hoogstens 20 seconden.

Ik heb al poorten geforward (via http://www.portforward.co...v2.02.7/Battlefield_2.htm), DMZ ingeschakeld, Windows Firewall uitgeschakeld, firewall op de router uitgeschakeld, DHCP uitgezet en statische IP's ingesteld, maar niks helpt. Ik ben echt ten einde raad, ik wil zo graag Battlefield 2 spelen :'(

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Verwijderd

Het probleem ligt bij EA ;) Zie ook het grote BF2 topic.

Verwijderd

Topicstarter
Oh mijn god, wat dom van mij..... Ik had eerder wat topics over BF2 moeten checken. Echt, ik ben vanaf vanmorgen 10 uur tot nu er mee bezig geweest :)