Toon posts:

Gezocht: Installatiecd van audigy4 (kopie of orig.)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

weet niet of deze topic op de juiste plaats staat , maar ik probeer het toch maar...

ik heb vandaag 2 audigy4 kaarten gekocht (1 voor broer) en 1 voor mezelf , beide OEM , maar achteraf blijkt nu dat er de verkeerde installatiecd bij zat (voor de audigy) . de driver heb ik wel kunnen downloaden via de site, maar alle andere bijbehorende applicaties zoals volumeregeling , eax-console etc.. zitten er nu niet bij. Wie o wie kan mij helpen aan een kopietje van een installatiecd voor de audigy4. anders wordt het pas maandag voordat ik contact op kan nemen met de winkel waar ik ze gekocht heb...

alvast bedankt!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 15:26
Zover ik weet kan je de rest er apart bij downloaden, naar eigen keuze.

Heb wel een linkje naar een audigy installatie cd alleen staan er ook warez op die ftp, dus dat post ik maar niet.

Ik vind de creative sites ook onduidelijk bij het zoeken naar drivers en applicaties, als consument wil je gewoon 1 compleet pakket kunnen kiezen en niet 30 dingen voorgeschoteld krijgen.

Je kan dit pakket proberen, voor alle typen audigy incl. 4.
http://drivers.softpedia.com/public/drivers/3-336.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door Sunrise op 03-12-2005 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
FunkySmell schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:21:
Zover ik weet kan je de rest er apart bij downloaden, naar eigen keuze.

Heb wel een linkje naar een audigy installatie cd alleen staan er ook warez op die ftp, dus dat post ik maar niet.

Ik vind de creative sites ook onduidelijk bij het zoeken naar drivers en applicaties, als consument wil je gewoon 1 compleet pakket kunnen kiezen en niet 30 dingen voorgeschoteld krijgen.

Je kan dit pakket proberen, voor alle typen audigy incl. 4.
http://drivers.softpedia.com/public/drivers/3-336.shtml
creative mediasource kun je wel downloaden ja, maar bij de audigy4 zat geloof ik een ander programma bij . creative mediacenter d8 ik . en het nadeel van alleen de driver downloaden is , dat je wat makkelijke programma's er niet bij hebt zoals volumecontrole, eaxconsole , luidsprekerinstellingen etc...

daarom zou ik graag een kopietje van een installatiecd willen hebben. anders probeer ik maandag wel een installatiecd bij de winkel te krijgen.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 15:26
Probeer die laatste link eens, bijna zeker dat die alles heeft wat jij zoekt. ;)
hmm
* Some Creative applications such as Surround Mixer, THX Console, and Creative MediaSource™ may not work properly with this beta driver.
euh, misschien toch niet, heb je email dan kan ik je misschien verder helpen.

[ Voor 60% gewijzigd door Sunrise op 03-12-2005 22:07 ]

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 11:52
Ik ben hem even aan het imagen heb heb even geïmaged voor je. Als dat gebeurd is upload ik hem wel Ik ben hem aan het uploaden naar yousendit.com waar je hem een week lang af kunt halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Z-Dragon op 03-12-2005 22:12 ]

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
FunkySmell schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:04:
Probeer die laatste link eens, bijna zeker dat die alles heeft wat jij zoekt. ;)
hmm
[...]

euh, misschien toch niet, heb je email dan kan ik je misschien verder helpen.
heb net de betadriver geinstalleerd (via die link van je) , en nog steeds geen 1 programma erbij van creative. mailen kan naar montoya_juan_pablo@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Z-Dragon schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:10:
Ik ben hem even aan het imagen voor je. Als dat gebeurd is upload ik hem wel naar yousendit.com waar je hem een week lang af kunt halen.
eey thanks man! dit noem ik pas service _/-\o_

• Z-Dragon
Door hem in te pakken heb ik er zo'n 150MB vanaf gesnoept. De upload is bezig en ik schat dat je de 226MB grote RAR (met ISO daarin) over een kleine 45 minuten kunt downloaden. Hou je e-mailadres maar in de gaten.

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Z-Dragon schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:21:
Door hem in te pakken heb ik er zo'n 150MB vanaf gesnoept. De upload is bezig en ik schat dat je de 226MB grote RAR (met ISO daarin) over een kleine 45 minuten kunt downloaden. Hou je e-mailadres maar in de gaten.
Toppie! kan ik dit weekend toch nog ff genieten van mn audigy4 . had al gemerkt dat nfs most wanted al lekker draaide (minder haperingen) , en muziek klinkt ook lekker helder

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dank trouwens voor dat adres yousendit.com

Had er nog nooit van gehoord.....dit kan voor de toekomst wel makkelijk zijn!!

Mooooooeeeee......

• Z-Dragon
Ik heb m'n Audigy 4 ook een ruime week (daarom lag de cd nog naast me, kleine moeite om hem naar jou te sturen) en ook ik ben een erg tevreden gebruiker. BF2 is soms gewoon te realistisch (artillery klinkt/voelt alsof het écht op je hoofd valt)!
Black Piet schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:32:
Dank trouwens voor dat adres yousendit.com

Had er nog nooit van gehoord.....dit kan voor de toekomst wel makkelijk zijn!!
Google maar eens op 'large file send' en je ziet nog een stel alternatieven. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Z-Dragon op 03-12-2005 22:34 ]

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Z-Dragon schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:33:
Ik heb m'n Audigy 4 ook een ruime week (daarom lag de cd nog naast me, kleine moeite om hem naar jou te sturen) en ook ik ben een erg tevreden gebruiker. BF2 is soms gewoon te realistisch (artillery klinkt/voelt alsof het écht op je hoofd valt)!

[...]

Google maar eens op 'large file send' en je ziet nog een stel alternatieven. :)
Net als Radeonator zou ik graag iets willen zien in mijn mailbox...Mijn cd is helaas ook overleden. Thanks alvast (btonkes@hotmail.com)

• Z-Dragon
Ik zal de yousendit-URL ook naar jou sturen zodra de upload klaar is. :)

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Z-Dragon schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:43:
Ik zal de yousendit-URL ook naar jou sturen zodra de upload klaar is. :)
Mijn dank is zeer groot !... :) :)

• Z-Dragon
Hmm, de snelheid valt een beetje tegen geloof ik (yousendit.com is nog steeds bezig en er is geen voortgangsindicator). Ik laat hem nog een kleine 2 uur doorgang. Als hij dan nog niet klaar is start ik hem morgenochtend opnieuw (bij een andere service). :)

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Z-Dragon schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:24:
Hmm, de snelheid valt een beetje tegen geloof ik (yousendit.com is nog steeds bezig en er is geen voortgangsindicator). Ik laat hem nog een kleine 2 uur doorgang. Als hij dan nog niet klaar is start ik hem morgenochtend opnieuw (bij een andere service). :)
oke, ik merk het wel als ik een mailtje krijg van je... wel vreemd dat er geen voortgangsindicator is, lijkt me wel zo handig met zo'n site

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:28:
[...]

oke, ik merk het wel als ik een mailtje krijg van je... wel vreemd dat er geen voortgangsindicator is, lijkt me wel zo handig met zo'n site
We wachten gewoon af...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is copyrighted software, dit is niet de bedoeling.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.