Toon posts:

DirectX kan een vereist bestand niet kopieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de nieuwe DirectX 0.9c wil installeren (of downloaden) geeft hij een foutmelding, namelijk dat hij een bestand niet kan kopieren. Opnieuw de installer (van 300kb) downloaden heeft totaal geen zin. ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.darkkillah.com/error.jpg

Iemand? :)

<O)

Ik wil het liefst niet XP opnieuw installeren omdat dan mijn register weg is, en dan kan ik alle progs opnieuw installen? Geen goed idee dus. :N

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:37
Tikje naar SA :)

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
Heb je niet een Directx versie op een recente game staan? Dat zou het makkelijkst zijn denk ik.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Download de redistributable. Die bevat alle bestanden. Toch > 10MB ofzo.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Borromini schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:35:
Download de redistributable. Die bevat alle bestanden. Toch > 10MB ofzo.
Toevallgi een linkje? Bij google kom ik alleen maar die download-installer tegen. :)

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hopelijk lost dat het probleem op :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Nope, nu duurt het installeren welliswaar wat langer maar hij geeft weer precies dezelfde foutmelding. :(

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
Ik weet niet of dat mogelijk is, maar probeer anders eens of je hem via veilige modus kunt installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik eens proberen. :)

• the_shadow
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al geprobeerd je temp mappen leeg te gooien? Misschien staan er nog wat corrupte bestanden in :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Safe mode & de temp mappen leeggooien wil allebei niet werken, ik geloof dat ik langzaam naar een format aan het werken ben, want als directx het al niet meer wil doen. :)

Thx :)
Pagina: 1