Toon posts:

Power Management Tool??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een Acer Travelmate 8103.

Het energiebeheer programa (epowermanagement) van Acer is opzich ok. Maar je kan hierbij de Hibernation functie niet uitzetten!!! Ik heb 1GB geheugen, dus nu heb ik 1GB minder HD ruimte :'(

Weet iemand misschien een soortgelijke programma, maar waar je dan WEL de hibernation functie kan uitschakelen?

THNX!!!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

misschien een domme vraag, maar kan je dat niet gewoon in windowsxp zelf?

edit: rm op je bureaublad - screensaver tab -> power knop - hibernate tab -> enable hibernation uitvinken

[ Voor 43% gewijzigd door Chubbchubb op 03-12-2005 19:13 ]

Powered by: blond bier

Verwijderd

Topicstarter
Chubbchubb schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:10:
misschien een domme vraag, maar kan je dat niet gewoon in windowsxp zelf?

edit: rm op je bureaublad - screensaver tab -> power knop - hibernate tab -> enable hibernation uitvinken
Als die Acer Epowermanagement is geinstalleerd. Dan kan je niet meer bij de standaard energiebeheer van Windows komen. (als je bijv. naar configuratie scherm en dan op energiebeheer klikt, dan krijg je gelijk die Acer crap voor je neus geschoteld).

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Sorry, ik ken dat acer progje niet maar als het een redelijk progje is zou er wel zo'n optie in moeten zitten om dat uit te schakelen of hibernate te veranderen in stand-by of turn off.
Op mijn asus was ook dat soort crap geinstalleerd (power4gear heet dat bij asus) heb k geuninstalled en ben nu een erg gelukkige gebruiker van dit progje Centrino ondervolt topic! je hebt er wel .net voor nodig (voor de laatste beta zelfs .net 2.0). Werkt ism windows zelf imho een heel stuk beter dan die standaard zooi powermanagement progjes vanje laptop zelf. In dat topic wordt er ook uitleg gegeven om je pentium m nog zuiniger en koeler te maken. Het doet precies wat ik wil in een powermanagement prog en als je niet wilt dat ie verder met je systeem gaat rommelen dan vink je dat uit en je bent klaar. Ik zou zeggen, probeer het uit en ik hoop voor je dat die acer zooi zich goed laat uninstallen.