Toon posts:

[XP] Ik krijg windows niet opnieuw geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik krijg windows niet meer geinstalleert. ik wilde eerst de schijf formateren wat al niet lukte, toen wilde ik de windows xp cd bij het opstarten erin doen, heb dit gedaan, maar windows xp start zich gewoon op en doet niets met de cd die ik erin doet. wat moet ik nu doen?

Hoe krijg ik alles eraf en kan ik windows gewoon weer opnieuw installeren zodat hij weer zo wordt als de datum na aankoop.

Alvast bedankt,

MvG,
Jim Koeleman

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je hebt wel de bootsequence veranderd in je BIOS? Dwz de volgorde van opstarten van de verschillende devices. Zet daar je cd-rom-drive even bovenaan. ;)
Verder probeer je niet in windows de windows-schijf te formateren hoop ik. Dat kan dus netjes via de windows-cdrom. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Aan je werkwijze te zien wens ik je veel succes met het installeren van de rest van de zutjes als je eindelijk Windows erop hebt staan (drivers etc. :) ).

Beetje basic dit, met een beetje zoeken vindt je dit wel!

• Fryske_Apoc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12-2024

Fryske_Apoc

[- Apoc -]

`maar he dat houdt ons bezig op de forums ;)

Apoc_Ownz

Verwijderd

Topicstarter
Nou gaste, bedankt hè`, het is dan nu ook eindelijk gelukt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals je hierboven kan lezen is het wel de bedoeling dat je iets meer vertelt over de dingen die je zelf al geprobeerd hebt, en ook wat je al op internet hebt gevonden. En ook vooral de oplossing, dan heeft iemand die dit topic in de toekomst tegenkomt er ook nog wat aan :)

[ Voor 24% gewijzigd door sanfranjake op 04-12-2005 14:03 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1