Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bekeuringen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Topic titel zegt het al !

Wilde wel eens weten wat voor bekeuringen jullie opgelopen hadden.
Ik heb er inmiddels 2

1) in Amerika voor te dicht achter iemand rijden. Ik had toen een suzuki vitara, het had geregend, was nat allemaal had geen grip en gleed met 20 mijl per uur achter op iemand.. aangevochten in de rechtbank en hoefde hem niet te betalen! :D Moest wel een 2 uur durende powerpoint bijeenkomst kijken! Maar dat was wel grappig!

2) Nu net... kan niet zo snel een parkeer automaat vinden het was al donker en regende...., ben even snel de supermarkt in, kom terug en 46 euro boete :(

Kortom valt bij mij wel mee... en heb de afgelopen 2,5 maand toch 8000 km gereden |:(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

In de Tweakers Huiskamer staat Het "pats hier met je bekeuringen"-topic Deel 2 waarin dit beter zou passen. Aangezien er al zo'n topic bestaat en een dergelijk opsommerig topic in TF Vervoer niet echt de bedoeling is gaat hij dicht :)

Dit topic is gesloten.