Toon posts:

[Q-tek S100] Ik hoor niks

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Q-tek s100
maar als ik bel of wordt gebeld horen zij mij wel, maar ik hun niet :s
Weet iemand hoe dit kan, of beter hoe dit te voorkomen is?
Want op internet valt er weinig over te vinden :?

Alvast bedankt!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Antwoord is hier te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
:/ beetje jammer kerel

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 18:17 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
heb je t geluid aanstaan? Kijk je zegt totaal niet wat je zelf al geprobeert hebt. Dat is het grootste probleem met je TopicStart. Zoals het er nu uitziet, zit je met een probleem en zonder eerst zelf wat te zoeken begin je meteen een vraag te stellen.

- Speel eens een geluidsbestand af(door dezelfde speaker??? anyone) hoor je dan wel wat?
- kijk even in het topic van de qteck (mda en dergelijke)

suc6, en de volgende keer wat meer inzet tonen...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

FireWire86, als wij eerst moeten gaan raden wat je wel en niet hebt geprobeerd ben je dadelijk na 3 pagina's met reply's misschien nog net zo ver. Bekijk Algemene gedragsregels (Netiquette) eens en dan met name het stukje over de topicstart; we hebben toch echt meer informatie van je nodig om je probleem aan te kunnen geven. Let daar in het vervolg ajb op!

Je kan heel makkelijk zelf het probleem identificeren: zie de suggesties die hellboy123 geeft. Als 'ie een willekeurig geluidsbestand wél afspeelt is je speaker in ieder geval niet stuk en zal het dus gewoon een instelling zijn. Werkt dat niet dan staat óf je hele telefoon op 'mute' of is je speaker niet goed.

Dit topic is gesloten.