Toon posts:

CPU Gebruik 100% SVCHOST

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik zit met een probleem de laatste 2 dagen. Mijn CPU-gebruik is constant tegen de 100% aan en dus loopt mijn computer verschrikkelijk sloom. SVCHOST neemt alles in gebruik, zoals je op het plaatje kan zien.. Ik heb al op virussen gescant en ook al meedere malen op spyware gescant maar nog steeds is het gebruik 100%. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen dit te verhelpen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jellep/pcfucked.JPG

slorv

Verwijderd

Sinds wanneer is dit precies gekomen.. nog iets geinstalleerd oid?

Welke anti-sypware app gebruik je?
En als je svchost afsluit?
Al een online virusscanner getest?
wat voor firewall gebruik je op de pc?

systeemherstel?

Heb de zoekfunctie al gebruikt?
Daar staat namelijk veel in wat erg lijkt op jouw probleem ;)
http://gathering.tweakers...VCHOST&where=GoT#hitstart

en natuurlijk welkom op GOT :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 17:48 ]

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-08 12:19
Staan er error melding in je event viewer?
Heb je een legale of een illegale windows?
Lees deze pagina eens.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 22:06
TRASH_LORD schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:49:
[KNIP]
Heb je een legale of een illegale windows?
[KNIP]
Leg uit? :?

Verwijderd

Topicstarter
het gebeurde op 1 december, toen ik op disney.com ging kijken
ik heb ad-aware en microsoft anti-spyware laten draaien
ik heb housecall internet virusscanner gedraaid en norton 2005
verder kon ik het niet afsluiten :(

maar ik lees ff die andere dingen bedankt alvast !

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 03-12-2005 18:06 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:55:
...toen ik op disney.com ging kijken...
Tja, illegale crap, volgens mij mag ik je nu niet meer helpen volgens de regels, voordat ik getrapt wordt van dit mooie forum :)

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 03-12-2005 18:07 . Reden: Quote het dan ook niet |:( ]

There is no replacement for displacement!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-08 12:19
Met een illegale/gedownloade versie van windows weet je niet wat er mee gebeurt is. Misschien dat er wel mee gerommeld is, vandaar. En aangezien je dan ook geen recht hebt op support van MS.
Vrij logisch verhaal. Had je misschien ook wel zelf kunnen bedenken :)

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-08 14:58
eXistenZ_NL schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:02:
[...]

Tja, illegale crap, volgens mij mag ik je nu niet meer helpen volgens de regels, voordat ik getrapt wordt van dit mooie forum :)
't is toch zielig als ie alleen daarvoor zn windows opnieuw moet installen, niet? :P

gewoon ff ad-aware laten draaien, dan is t opgelost als het goed is (ja, zelf ook ervaring ermee... 8)7 )

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

En warez-sites noemen doen we hier ook niet, zie daarvoor ook nog even Het algemeen beleid #warez. :)

Verder, wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Al gezocht? Of op Google gekeken? We verwachten namelijk wat eigen inzet voor je een thread opent op GoT. Zie daarvoor ook nog ff Algemene gedragsregels (Netiquette) en de Software Algemeen Policy. :)

offtopic:
Welkom op GoT :w

Signature

Verwijderd

doe eens "tasklist /svc" om te zien welke services zich achter svchost.exe verschuilen...

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Nice pasta, maar ik quote 'm even voor ie et weghaalt en ik het een welles-nietes topic wordt.
Magoed, on wiz ze business, comrads.

There is no replacement for displacement!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

eXistenZ_NL schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:24:
Nice pasta, maar ik quote 'm even voor ie et weghaalt en ik het een welles-nietes topic wordt.
Magoed, on wiz ze business, comrads.
offtopic:
We kunnen al vrij lange tijd zien wat alle mogelijke versies van posts hebben ingehouden; weg-editten kan dus allang niet meer :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 22:06
TRASH_LORD schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:05:
[...]

Met een illegale/gedownloade versie van windows weet je niet wat er mee gebeurt is. Misschien dat er wel mee gerommeld is, vandaar. En aangezien je dan ook geen recht hebt op support van MS.
Illegaal kan nog helemaal orgineel zijn hoor. Als je een orginele cd gebuikt, maar een illegale key verandert er nix aan je Windows. Natuurlijk heb je idd geen recht op support van MS.

Verwijderd

hmm format c:

dan kan ik je ownen in towerdefense!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
je moet het bestand c:/windows/system32/svchost/svchost.exe weggooien. ik heb het gisteren ook gehad en dat werkte.

Verwijderd

Topicstarter
als ik windows in veilige modus draai heb ik nergens last van, en is mijn CPU belasting 0-1%
jammer genoeg ben ik er nog steeds neit achter wat er mis is

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 12:21
TRASH_LORD schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:05:
[...]

Ik heb nog nooit gehoord van een warez group die een windows install zo aanpast dat je 100% cpu belasting hebt omdat ze je hiermee dwars willen zitten, of iets dergelijks, en dat je geen recht hebt op support van microsoft lijkt me niet een taak voor jou om daar bezig mee te houden daar heeft microsoft zelf afdelingen voor ;)
Pagina: 1