Toon posts:

foutscherm na 5 minuten spelen met de FX5900 geforce

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakermembers,

Misschien is dit een noobvraag maar wij hebben een probleem met onze FX5900 geforce videokaart
Ik weet niet precies als ik in het goede topic zit maar we hebben al een tijdje een probleem met onze videokaart Geforce 5900 is volgens mij niet meer goed. Want elke keer als we een spel willen spelen zoals need for speed most wanted dan klapt hij terug en komt er een blauw fout scherm. De foutcode weet ik niet zo aangezien ik nu nog niet terug ben.Ik heb er niet zoveel verstand van wat er nou precies aan de hand is maar ik denk met het geheugen van de videokaart?

Wie kan mij ermee helpen want ik heb er totaal geen verstand van

Specs windows xp pk2, nvidia geforce FX5900, 1024 geheugen, 250 gig, direct x 9.0c

• Eggie_lwd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11-2022
Tip1. - Nieuwste drivers downloaden op www.nvidia.com
Tip2. - Kijk eens op de ventilator op de videokaart nog wel draait
Tip3. - Sommige geforce kaarten hebben een extra aansluiting voor een molex stroom connector (dezelfde die ook in je harde schijf en dvd speler gaat). Kijk eens of die er wel in zit.

Succes!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kan dus echt van alles zijn. Draai eens een Memtest ofzo..

• Eggie_lwd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11-2022
- http://www.memtest86.com/
- Opstartbare diskette (of CD) maken
- Bios instellen dattie vanaf diskette (of CD) moet opstarten
- Mocht dat lukken, dan begint je geheugen test automatisch.

Laat je even weten of het gelukt is?

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik thuis ben zal ik al jullie mogelijke opties proberen maar wat kan nou het probleem zijn: is het de geheugen of iets anders?

Groetjes
Marc

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:34

RainofDeath

DYUVSDFJ

Dat kun je pas weten als je Memtest hebt geprobeerd, laat hem iets van 24 uur aanstaan en als hij 1 of meer fout aangeeft kun je er vanuit gaan dat je geheugen het is....
Pagina: 1